نگاهی به دیدار سپاهان ایران - اولمالیق ازبکستان؛ پایان شوک؟

سپاهان پس از لغزش در روزهای اخیر، به دنبال اوج‌گیری مجدد است.

نگاهی به دیدار سپاهان ایران - اولمالیق ازبکستان؛ پایان شوک؟
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، سپاهان که یکی از شانس‌های صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا است، در اولین هفته از دور برگشت از گروه سوم در ورزشگاه آزادی در شرایطی میزبان اولمالیق ازبکستان است که ساعتی قبل از آن نساجی با نوفباخور بازی می‌کند. این دیدار روز دوشنبه 15 آبان از ساعت 21:30 آغاز خواهد شد.

دو هفته تلخ برای سپاهان

سپاهان در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک اولمالیق ازبکستان را شکست داد و تا آن مقطع از فصل همه چیز بر وفق مراد زردپوشان اصفهانی بود و این تیم در لیگ و آسیا در 7 بازی به 6 پیروزی و یک تساوی دست یافته بود. پس از بازی با اولمالیق اما ورق به ضرر سپاهان برگشت. این تیم ابتدا برابر نساجی متوقف شد و در هفته بعد برابر ملوان شکست خورد. در این بین حکم انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دیدار سپاهان با الاتحاد عربستان صادر شد و این تیم علاوه بر شکست 3 بر صفر در این بازی، از انجام 2 مسابقه از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان محروم شد. سپاهان با 4 امتیاز با تفاضل کمتر در رده سوم گروه قرار دارد و اولمالیق با صفر امتیاز قعرنشین جدول است. این تیم در رده چهارم لیگ ازبکستان قرار دارد.

سپاهان استاد پیروزی بر ازبک‌ها

سپاهان بازی‌های متعددی با تیم‌های ازبکستانی انجام داده که حاصل آن 7 پیروزی، ۲ تساوی و ۵ شکست بوده است. سپاهان در 3 تقابل اخیر برابر تیم‌های ازبکستانی به پیروزی رسیده و هیچ تیم ایرانی بیشتر از این مقابل ازبک‌ها به پیروزی نرسیده است. میرجلال کاسیموف سرمربی نام‌آشنایِ ازبکستان هدایت اولمالیق را بر عهده دارد. این مربی در لیگ قهرمانان آسیا 10 بار با تیم‌های ایرانی دیدار داشته که حاصل آن 3 پیروزی، 4 تساوی و 4 شکست بوده است. در فهرست سپاهان، رضا شکاری و امید نورافکن به دلیل آسیب‌دیدگی غایب خواهند بود.


ت ت
کدخبر: 185456 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها