خاطرات خوش رحمتی از الهلال؛ محاله یادش بره!

سیدمهدی رحمتی از رویارویی با الهلال خاطرات خوشی دارد.

خاطرات خوش رحمتی از الهلال؛ محاله یادش بره!

به گزارش منیبان، سیدمهدی رحمتی که هم به عنوان دروازه‌بان و هم به عنوان سرمربی رودرروی الهلال قرار گرفته توانسته مقابل این غول عربستانی که با چهار قهرمانی و پنج نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم قاره کهن لقب گرفته است خاطرات خوشی را ثبت کند.

اولین تقابل؛ اولین برد

رحمتی که 3 سال به عنوان سنگربان در قفس توری سپاهان می ایستاد در مرحله گروهی فصل 2011، برای اولین بار مقابل آبی‌پوشان شهر ریاض قرار گرفت و اگرچه نتوانست در خانه این تیم کلین‌شیت کند اما تیمش به برتری 2 بر یک رسید؛ در آن فصل سپاهان تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت.

واکنش‌هایی برای کامبک

رحمتی بعد از ابنکه از از سپاهان جدا شد و به استقلال پیوست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2013  بازهم رودرروی الهلال قرار گرفت؛ در بازی رفت دو تیم استقلال و الهلال که در عربستان برگزار شد و درحالی بازی یک بر صفر به سود غول عربستانی دنبال می‌شد رحمتی با واکنش‌های خود باعث شد اختلاف بیشتر نشود و تیمش را به سمت برتری 2 بر یک هل داد.

دبل کلین‌شیت 

رحمتی در مرحله گروهی فصل 2018 با پیراهن استقلال در برابر الهلال قرار گرفت که هر دو بازی با برتری مشابه 0-1 استقلال به پایان رسید تا رحمتی موفق به دبل کلین‌شیت جلوی تیم قدرتمند عربستانی شود.

تساوی در روزهای کرونایی

در مقطعی که مهدی رحمتی سرمربی شهرخوردو بود در مرحله گروهی فصل 2020 دوباره مقابل ماه و ستاره‌ها قرار گرفت و درحالی که تیمش حسابی با کمبود بازیکن مواجه بود، توانست از الهلال کرونازده مساوی بگیرد.


ت ت
کدخبر: 190223 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها