حذف مفتضحانه پرسپولیس پیش چشمان هواداران!

تیم فوتبال پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

حذف مفتضحانه پرسپولیس پیش چشمان هواداران!

به گزارش منیبان، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر به مصاف تیم الدحیل قطر رفت. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و با توجه به نتایج رقم خورده در بازی‌های دیگر گروه‌ها، پرسپولیس می‌توانست با پیروزی با هر تعداد گل به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند ولی شکست در این بازی، پرسپولیس را حذف کرد.با این نتیجه پرسپولیس ۸ امتیازی باقی ماند و با تفاضل گل صفر در رده دوم گروه E و رده پنجم در بین تیم‌های دوم قرار گرفت. الدحیل هم با ۷ امتیاز جایگاه سوم گروه E را به خودش اختصاص داد.

داور: هیرویوکی

کمک داوران: واتانابه کوتا، تاکاجی تاکومی و تانیموتو ریو

کارت زرد: میلاد سرلک و گولسیانی (پرسپولیس) اسماعیل محمد، محمد موسی، زکریا، یوسف ایمن (الدحیل)

کارت قرمز:

گل: شهاب زاهدی( دقیقه 7) برای پرسپولیس، محمد مونتاری( 9) برای الدحیل

ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی (احمدی - 85)، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (سورگی-85)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی (عمری - 66) و شهاب زاهدی

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب الدحیل قطر: صلاح زکریا، ابراهیما بامبا (بوضیاف - 64، محمد موسی، سلطان البریک، یوسف ایمن، عاصم مادیبو، ایزاک لیاجی (کیم مون هوان - 75)، معز علی، اسماعیل محمد، لطفی ماجر (لوئیز سررا- 75) و محمد مونتاری (اولونگا - 64)

سرمربی: گالتیه


ت ت
کدخبر: 190449 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها