روزهای سخت یک استقلالی؛ از درخشش در دربی تا نیمکت‌نشینی در تیم نکونام!

سعید مهری در چند هفته اخیر نتوانسته عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته باشد.

روزهای سخت یک استقلالی؛ از درخشش در دربی تا نیمکت‌نشینی در تیم نکونام!

به گزارش منیبان، فصل گذشته با حضور ریکاردو سا پینتو در استقلال چند بازیکن نیمکت‌نشین این تیم فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی پیدا کردند و مرد پرتغالی اعتقاد زیادی به آن‌ها داشت. سعید مهری یکی از این نفرات بود که در زمان حضور سا پینتو به ترکیب اصلی رسید و با عملکرد مناسبی که داشت به تیم ملی هم دعوت شد.اوج درخشش فصل گذشته مهری در فینال جام حذفی رقم خورد که در آخرین دقیقه بازی با یک ارسال زیبا پاس گل تساوی استقلال را برای محمدحسین مرادمند فراهم کرد. با این حال شماره 8 آبی‌ها از ابتدای این فصل شرایط متفاوتی را تجربه کرده و نتوانسته درخشش فصل گذشته‌اش را تکرار کند.

ماجرای فسخ قرارداد و از دست دادن پیش‌فصل

سعید مهری پس از عملکرد درخشان در فصل گذشته و به‌واسطه حضور ریکاردو سا پینتو در آپوئل قبرس پیشنهادی از این تیم دریافت کرد و تصمیم گرفت لژیونر شود. او قراردادش با استقلال که تا پایان لیگ بیست‌سوم اعتبار داشت را به دلیل عدم پرداخت مطالبات فسخ کرد و حتی در بخش مهمی از تمرینات پیش‌فصل استقلال هم حضور نداشت.با این وجود براساس قوانین نقل‌وانتقالات فسخ مهری با استقلال غیرقانونی اعلام شد و او دوباره به استقلال برگشت تا فصل جدید را هم در جمع شاگردان نکونام حضور داشته باشد. ماجراهای مربوط به فسخ قرارداد باعث غیبت مهری در تمرینات پیش‌فصل شد و او به دلیل مشکلات سقف بودجه و ثبت نشدن قراردادش چند هفته ابتدایی لیگ را هم از دست داد. اتفاقی که باعث شد نکونام به نفراتی چون آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور اعتماد کند و کار برای مهری سخت شود.

حواشی قرارداد 160 میلیونی

از ابتدای فصل صحبت‌های زیادی در خصوص مبلغ قرارداد سعید مهری مطرح شده است. باشگاه استقلال در زمانی که سقف قراردادش پر شده بود، قرارداد مهری را با مبلغ 160 میلیون تومان ثبت کرد و او هم به دلیل اینکه بتواند به میدان برود مخالفتی با این موضوع نداشت.

با این حال قرارداد 160 میلیونی مهری با استقلال به سوژه مهمی در فوتبال ایران تبدیل شده و حتی پای کمیته انضباطی به این ماجرا باز شده است. یکی از ایرادات مطرح شده در پرونده سقف بودجه استقلال همین قرارداد 160 میلیونی مهری است و او باید به‌زودی در کمیته انضباطی هم حاضر شود. البته خطیر قول داده نیم‌فصل مبلغ قرارداد مهری را اصلاح کند. براساس اسناد منتشر شده، مبلغ قرارداد مهری با استقلال در فصل گذشته 13 میلیارد بوده است.

نیمکت‌نشینی‌های متوالی و عملکرد پرانتقاد

سعید مهری از ابتدای فصل در 8 بازی برای استقلال به زمین رفته که 4 بار به عنوان بازیکن اصلی و 4 بار به عنوان نیمکت‌نشین بوده است. شماره 8 آبی‌ها در این مدت تنها 352 دقیقه در زمین حضور داشته و یک پاس گل 3 امتیازی مقابل آلومینیوم اراک داده است. البته گل به‌خودی میثم تیموری در بازی با مس رفسنجان هم روی ارسال مهری زده شد تا او مجموعا روی 2 گل تیمش تاثیرگذار باشد. با این حال عملکرد خوب مهدی مهدی پور در چند هفته اخیر باعث شد مهری دوباره نیمکت‌نشین شود و فرصت زیادی برای حضور در زمین پیدا نکند. او در چند بازی اخیر بیشتر نیمکت‌نشین بوده و عملکردش در بازی روز گذشته مقابل فولاد هم با انتقاد هواداران استقلال همراه شد. با توجه به عملکرد اخیر مهری احتمالا برخلاف فینال جام حذفی این‌بار مقابل پرسپولیس هم نیمکت‌نشین خواهد بود و کار سختی برای اثبات خودش به نکونام دارد.


ت ت
کدخبر: 191349 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها