رکورد فوق‌العاده شاگردان دقیقی در لیگِ بیست‌وسوم؛ غول‌کشِ بی‌رحم!

شمس‌آذر قزوین در اولین دوره حضورش در لیگ برتر توانسته عنوان «شگفتی‌ساز» رقابت‌ها را از آن خود کند.

رکورد فوق‌العاده شاگردان دقیقی در لیگِ بیست‌وسوم؛ غول‌کشِ بی‌رحم!

به گزارش منیبان، لیگ دسته اول فوتبال ایران در فصل گذشته در حالی به پایان کار خود رسید که پیش از رسیدن به هفته پایانی، شمس آذر قزوین توانسته بود هم صعودش به لیگ برتر را مسجل کند و هم عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را قطعی کرده بود. شاگردان سعید دقیقی که با عملکرد درخشان خود توانستند برای نخستین‌بار در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران حضور پیدا کنند، با شوک کسر 6 امتیاز کار خود را در فصل جدید آغاز کردند اما رفته‌رفته شرایط به سود شمس‌آذری‌ها تغییر کرد.یشمی‌پوشان نه‌تنها توانستند برای 3 امتیاز کسر شده خود در کمیته استیناف فرجام‌خواهی کنند و درخواست آن‌ها مورد پذیرش قرار گرفت، بلکه در لیگ برتر هم در فصل جدید عملکرد قابل‌قبولی داشته‌اند. نگاهی به کارنامه شمس‌آذر در اولین فصل حضورش در لیگ برتر نشان می‌دهد که آن‌ها در 11 مسابقه توانسته‌اند 4 برد و 4 تساوی به‌دست آورند و در 3 مسابقه هم طعم شکست را چشیده‌اند. با اعمال کسر 3 امتیاز، شمس‌آذری‌ها در حال حاضر 13 امتیازی هستند و رتبه دهم جدول را از آن خود کرده‌اند و هدف بعدی‌شان رسیدن به رتبه‌ای تک‌رقمی در جدول لیگ بیست‌وسوم است.شاگردان دقیقی در حالی موفق به کسب 16 امتیاز در فصل جدید شده‌اند و 3 امتیاز آن به دلیل حکم صادره از سوی کمیته انضباطی کسر شده که بازخوانی کارنامه شمس‌آذر در لیگ بیست‌وسوم نشان می‌دهد که آن‌ها در دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز برابر تیم‌های مدعی توانسته‌اند عملکردی خیره‌کننده داشته باشند. جالب آنکه مهم‌ترین موفقیت‌های شاگردان دقیقی در اولین دوره حضورشان در لیگ برتر در دیدارهای خارج از خانه به‌دست آمده و آن‌ها بیش از آنکه در دیدارهای خانگی امتیاز کسب کنند، در خانه رقبا موفق به کسب امتیاز شده‌اند.

غول‌کشی به سبک یشمی‌پوشان قزوینی

شمس‌آذر قزوین از میان 6 تیم بالای جدول در لیگ بیست‌وسوم برابر 4 تیم‌شان به میدان رفته و مقابل تیم‌های استقلال تهران، تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی صف‌آرایی کرده است. به جمع این تیم‌های سرشناس باید نام تیم‌هایی همچون گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان را هم اضافه کرد. در این 6 مسابقه بزرگ و سرنوشت‌ساز، شاگردان سعید دقیقی تنها مقابل ذوب‌آهن شکست خورده‌اند و در کنار متوقف کردن استقلال و گل‌گهر، توانستند برابر تیم‌های تراکتور و فولاد به پیروزی برسند و آخرین دستاورد آن‌ها هم شکست دادن ملوان بود تا از 6 بازی حساس این فصل آن‌ها 11 امتیاز به‌دست آورده باشند!

ویرانگر مثل شمس‌آذر در خانه رقبا!

نماینده استان قزوین روی کاغذ توانسته 16 امتیاز در فصل جدید به‌دست آورد که 3 امتیاز آن‌ها از سوی کمیته انضباطی کسر شده است. جالب آنکه از میان 16 امتیاز به‌دست آمده، 14 امتیاز در خانه رقبا کسب شده که در نوع خود آماری جالب‌توجه است؛ به‌طوری‌که شاگردان دقیقی دومین تیم برتر در دیدارهای خارج از خانه محسوب می‌شوند و با کسب 4 برد در 7 مسابقه، آماری ویژه را در خانه رقبا به‌ثبت رسانده‌اند و شکست برابر آلومینیوم در اراک، تنها باخت بیرون از خانه شمس‌آذر محسوب می‌شود تا بیش از پیش شگفتی‌سازی شاگردان سعید دقیقی در لیگ بیست‌وسوم نمایان شود.


ت ت
کدخبر: 191355 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها