یحیی و سورپرایزهای بزرگ برای تیمِ قعرنشین!

احتمالاً ترکیب اولیه پرسپولیس در مقایسه با مسابقه داربی دستخوش تغییر و تحولات مهمی خواهد شد.

یحیی و سورپرایزهای بزرگ برای تیمِ قعرنشین!

به گزارش منیبان، پرسپولیس بعد از رویارویی با استقلال در داربی پایتخت و کسب نتیجه تساوی، باید امروز در دوازدهمین مسابقه‌اش در لیگ بیست‌وسوم، در دیداری از سری رقابت‌های هفته سیزدهم به میدان برود و شاگردان یحیی گل‌محمدی از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز میهمان استقلال خوزستان هستند. سرخ‌پوشان در 8 مسابقه قبلی خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تنها یک‌بار برنده شده‌اند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دیدار امروز برابر قعرنشین لیگ داشته باشند.کاروان پرسپولیس در حالی عازم اهواز شده که به جز وحید امیری، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر بازیکنان مشکلی برای همراهی سرخ‌پوشان در مسابقه امروز ندارند و همین مسئله باعث شده تا یحیی گل‌محمدی برای چینش ترکیب موردنظرش فهرست پرستاره‌ای را در مقابل خود ببیند. به نظر می‌رسد که بعد از توقف لحظه‌آخری مقابل استقلال تهران، حالا برای دیدار با استقلال خوزستان سرمربی پرسپولیس به دنبال تغییر در آرایش تیمش است و احتمالاً سرخ‌پوشان با شمایلی متفاوت پا به میدان مسابقه می‌گذارند.

آرایش خط دفاعی پرسپولیس 3نفره می‌شود!

علیرضا بیرانوند مرد بی‌جانشین ترکیب پرسپولیس است و به نظر می‌رسد که امروز هم در قامت دروازه‌بان شماره یک کار خود را در ترکیب سرخ‌پوشان پیش خواهد برد. برای چینش خط دفاعی، یحیی گل‌محمدی ایده متفاوتی را در سر دارد و به دنبال آن است تا برای تهاجمی‌تر کردن شمایل ترکیب تیمش، از 3 مدافع در ترکیب اصلی بهره ببرد. جالب آنکه در مقایسه با مسابقه داربی، گفته می‌شود که احتمالاً گیورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی‌فر از ترکیب اصلی سرخ‌پوشان خارج می‌شوند و قرار است برای تکمیل پازل 3نفره خط دفاعی، فرشاد فرجی وارد ترکیب سرخ‌پوشان شود.محمدحسین کنعانی‌زادگان در مسابقه امروز مدافع میانی پرسپولیس خواهد بود و احتمالاً اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فرشاد فرجی مدافع متمایل به سمت راست و علی نعمتی مدافع متمایل به سمت چپ سرخ‌پوشان است تا با ترکیب دفاعی کاملاً متفاوت از آنچه در داربی استفاده شد، پرسپولیسی‌ها در نبرد با استقلال خوزستان صف‌آرایی کنند. جالب آنکه در صورت قطعی‌شدن حضور فرجی در ترکیب اولیه پرسپولیس، او برای نخستین‌بار در جمع 11 بازیکن منتخب یحیی گل‌محمدی در فصل جدید قرار می‌گیرد.

یحیی بازهم سروش را نیمکت‌نشین می‌کند؟

سرمربی پرسپولیس احتمالاً برای آرایش خط هافبک تیمش هم به سراغ تغییرات جالب‌توجهی خواهد رفت. سروش رفیعی یکی از گزینه‌های خروج از ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت است و گفته می‌شود که او امروز از روی نیمکت کار خود را آغاز می‌کند. در غیاب رفیعی، میلاد سرلک و مسعود ریگی زوج حضور در خط هافبک پرسپولیس هستند و احتمالاً سرخ‌پوشان با مثلث تهاجمی سرشناس خود برابر قعرنشین لیگ بیست‌وسوم صف‌آرایی خواهند کرد.مهدی ترابی گزینه حضور در سمت چپ خط هافبک سرخ‌پوشان است و احتمالاً سعید صادقی هم در نقش وینگر راست کار خود را پیش خواهد برد. امید عالیشاه هم بعد از نمایش درخشان در داربی پایتخت و گلزنی برابر استقلال در قامت یار تعویضی، احتمالاً امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور پیدا می‌کند و در قامت یک هافبک تهاجمی کار خود را در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی دنبال خواهد کرد تا 5 ضلعی خط هافبک پرسپولیس با حضور ریگی، سرلک، ترابی، صادقی و عالیشاه شکل گیرد.

پدیده جوان سرخ‌ها در ترکیب اصلی؟

یحیی گل محمدی برای چینش خط حمله تیمش گزینه‌های پرشماری را در مقابل خود نمی‌بیند. در شرایطی‌که امید عالیشاه هم توانایی بازی در نقش مهاجم سایه را دارد، احتمالاً یحیی گل‌محمدی از او در نقش هافبک تهاجمی بهره می‌گیرد و به نظر می‌رسد که در دیدار امروز، محمد عمری به ترکیب اصلی پرسپولیس وارد خواهد شد و در قامت مهاجم سایه کار خود را دنبال می‌کند. از میان نبیل باهویی و شهاب زاهدی هم به احتمالاً بار دیگر زاهدی در ترکیب اولیه سرخ‌ها به میدان می‌رود تا زوج او در کنار عمری در خط حمله پرسپولیس شکل گیرد. ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه، محمد عمری و شهاب زاهدی


ت ت
کدخبر: 192609 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها