از زمین تا آسمان؛ وقتی استقلال و پرسپولیس، بدترین می‌شوند

سرخابی‌های پایتخت در 2 فاکتور، عملکرد ضعیفی در نیم‌فصل اول داشته‌اند و جزو بدترین تیم‌ها به حساب می‌آیند.

از زمین تا آسمان؛ وقتی استقلال و پرسپولیس، بدترین می‌شوند

به گزارش منیبان؛ نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به اتمام رسید و حالا می‌توان نگاهی دقیق‌تر به جزئیات داشت و درباره عملکرد هر تیم به نتیجه‌گیری‌ لازم دست یافت. سرخابی‌های پایتخت رقابت سنگینی برای صدرنشینی داشتند و استقلال با 2 امتیاز برتری نسبت به رقیب سنتی خود در صدر جدول جای گرفت و پرسپولیس رتبه سوم را به دست آورد.در این گزارش به نقاط ضعف بزرگ سرخابی‌های پایتخت بپردازیم و اینکه در کدام فاکتور جزو بدترین تیم‌های لیگ بیست‌وسوم بوده‌اند.

استقلال، ضعیف‌ترین تیم در دریبل موفق

صدرنشین لیگ برتر تا به اینجای کار از منظر دریبل موفق، ضعیف‌ترین تیم مسابقات پس از گذشت 15 هفته بوده است. استقلالی‌ها به طور متوسط در هر دیدار 3.9 دریبل موفق داشته‌اند. نکته کنایه‌آمیز این است که پرسپولیس با ثبت معدل 6.5 دریبل موفق در هر مسابقه، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. نحوه به ثمر رسیدن گل‌های استقلال و بازیکنان این تیم گواه بر همین آمار است.

پرسپولیس، قعرنشین در نبرد هوایی موفق

سرخ‌پوشان تهرانی به طور میانگین در هر بازی 17 نبرد هوایی موفق داشته‌اند و پانزدهمین تیم لیگ به حساب می‌آیند. پیکان، تنها تیمی است که با آمار 14.8 از پرسپولیس پایین‌تر قرار گرفته است. در این فاکتور استقلال با معدل 24 نبرد هوایی موفق در هر دیدار، صاحب جایگاه پنجم شده است. تیم‌های نساجی مازندران و استقلال خوزستان با ثبت اعداد 26.5 و 25.7 در رده‌های اول و دوم لیگ ایستاده‌اند.باید دید در نیم‌فصل دوم آیا تغییراتی در جایگاه استقلال و پرسپولیس از این 2 منظر به وجود خواهد آمد یا خیر. بدون شک برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید از حداکثر پتانسیل در تمام جهات استفاده کرد.


ت ت
کدخبر: 195552 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها