شرایط ویژه نیمکت استقلال/هاشمی‌نسب هم مثل نکونام سکونشین شد!

کمیته انضباطی در تازه‌ترین حکم خود رأی به محرومیت مربی استقلال داد.

شرایط ویژه نیمکت استقلال/هاشمی‌نسب هم مثل نکونام سکونشین شد!

به گزارش منیبان، نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران با حواشی و جنجال‌های پرشمار به پایان رسید. یکی از جنجالی‌ترین دیدارهای نیم‌فصل اول، دوئل تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته دوازدهم بود که در این مسابقه که به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به پایان رسید و با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اعضای کادرفنی 2 تیم با یکدیگر درگیری داشتند و بیشترین تنش میان مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال و نادر غبیشاوی، مربی دروازه‌بانان فولاد خوزستان به‌وجود آمد.

هواداران فولاد محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از گذشت حدود یک ماه از دیدار جنجالی فولاد خوزستان و استقلال تهران، حکم خود را درباره اتفاقات این مسابقه صادر کرده است. براساس حکم صادره، «باشگاه فولاد خوزستان بخاطر سو رفتار تیمی ناشی از 6 اخطار و پرتاب بطری و اشیاء به داخل زمین و توهین به مقام رسمی از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و در صورت قطعیت محکومیت یک جلسه، محرومیت تعلیقی تماشاگران موضوع دادنامه مورخ 4 مهرماه نیز اجرا خواهد شد».

محرومیت یک‌جلسه‌ای برای مربی دروازه‌بانان و مدیر رسانه‌ای فولاد

فولادی‌ها همچنین در کنار حکم محرومیت هواداران خود، با 2 حکم محرومیت دیگر هم مواجه شدند. علیرضا ابراهیمی، مدیر رسانه فولاد خوزستان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از حضور در ورزشگاه و پرداخت مبلغ 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. -نادر غبیشاوی، مربی تیم فولاد خوزستان هم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به 2 جلسه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت که یک جلسه آن نیز به مدت شش ماه تعلیق می‌گردد و پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

استقلال جریمه شد، هاشمی‌نسب محروم!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین علیه هواداران استقلال هم حکم صادره کرده است؛ به‌طوری‌که در حکم صادره آمده است: «باشگاه استقلال به دلیل پرتاب بطری توسط تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت که یک جلسه آن به مدت شش ماه تعلیق می‌گردد و پرداخت مبلغ 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

چالش بزرگ استقلالی‌ها برای دوئل با صنعت‌نفت

آبی‌پوشان پایتخت در حالی باید در هفته نخست نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف صنعت‌نفت آبادان بروند که در این مسابقه خانگی، هوادران استقلال به دلیل محرومیت حضور ندارند. همچنین جواد نکونام هم براساس حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند استقلالی‌ها را در این مسابقه همراهی کند و حالا با توجه به محرومیت مهدی هاشمی‌نسب، او هم در این مسابقه که زمان برگزاری آن هنوز معلوم نشده، سکونشین خواهد بود تا در شرایطی ویژه، آبی‌پوشان پایتخت برابر حریف آبادانی صف‌آرایی کنند!


ت ت
کدخبر: 196085 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها