آخرین وضعیت استقلال؛ همه چی آرومه؟

وریا غفوری به تمرین برگشت، مددی و فکری با هم تفاهم کردند و هیات مدیره پس گرفتن پول را تکذیب کرد، اما آیا واقعا آرامش به استقلال برگشت؟

آخرین وضعیت استقلال؛ همه چی آرومه؟

به گزارش منیبان، استقلالی ها ۴۸ ساعت بحرانی را پشت سر گذاشتند، کسی فکر نمی کرد در آستانه بازی حساس آبی پوشان پایتخت مقابل سپاهان که هم می تواند این تیم را قهرمان نیم فصل کند و هم توانایی آن را دارد که استقلال را تا رتبه سوم و حتی چهارم جدول پایین بکشد، بازیکنان و کادر فنی استقلال تیمشان را این چنین وارد حاشیه کنند اما این اتفاق رخ داد و بحران سر تا پای استقلال را فرا گرفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال دیروز مصاحبه کرد و گفت که مشکل زمین تمرین حل شده، در واقع گفت که مشکلی از ابتدا هم نبوده، استقلال سه زمین تمرین داشته که یکی از آنها باید سه هفته استراحت کند. مددی حتی گفت که به بازیکنان بین ۱۲ تا ۶۷ درصد قراردادها را پرداخت کرده، مشکل غذا هم آنقدرها بزرگ نبوده که باعث اعتراض شود و حتما این موضوع را بررسی می کند. در مورد وریا هم گفت که شکایت نکرده بلکه پاسخ نامه فدراسیون را داده است.

وریا غفوری هم سر تمرین رفت، با محمود فکری صحبت کرد و به جمع همبازیانش برگشت، شاید این اولین بار باشد که در استقلال کاپیتان قهر می کند اما انگار با سیطره فضای مجازی و هوچی گری کانال ها اولین ها می تواند اتفاق بیفتد.

حالا استقلال به آرامش رسیده، شاید ظهر امروز مددی سر تمرین برود و با بازیکنان حرف بزند، او هم می داند تیمش نیاز مبرم به آرامش دارد، شاید در چند فصل اخیر هرگز استقلال در چنین موقعیت حساسی نبود، تیمی که بیشترین هفته های لیگ را صدرنشین بوده، حالا برای قهرمانی نیم فصل حتما به یک سه امتیاز احتیاج دارد.

اوضاع استقلال آرام است، شاید اگر اینبار هواداران اسیر کانال ها و پیج های هواداری و درآمدزایی نشوند، استقلال هم از سد سپاهان بگذرد و هم نیم فصل دوم را پر قدرت سپری کند، این سال ها استقلال بیشترین ضربه را از همین کانال و پیج ها خورده، شاید اینبار عبرت گرفته باشد.


ت ت
کدخبر: 1967 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها