عجیب‌ترین اعداد و رکوردها از جام ملت‌های آسیا 2023

با پایان دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2023 اعداد جالبی در این تورنمنت ثبت شده است.

عجیب‌ترین اعداد و رکوردها از جام ملت‌های آسیا 2023

به گزارش منیبان، مسابقات روز دوم جام ملت‌های آسیا شب گذشته به پایان رسید و حالا همه تیم‌ها دو بازی در این تورنمنت انجام داده‌اند. فعلا صعود تیم‌های قطر، استرالیا، عراق، ایران و عربستان به مرحله حذفی قطعی شده است. حالا بد نیست به برخی اعداد و ارقام عجیب و جالب جام ملت‌های آسیا 2023 نگاهی بیندازیم.

در این گروه فقط یک تیم گل می‌زند!

در گروه A فقط تیم قطر گل زده است. این تیم در دو بازی 4 گل زده است اما بقیه تیم‌های یعنی چین، لبنان و تاجیکستان نتوانسته‌اند گل بزنند.

تیمی با صفر گل زده و صفر گل خورده!

تیم ملی چین که در گروه A قرار دارد در دو بازی قبلی نه توانسته گلی بزند و نه اجازه داده دروازه‌اش باز شود. چینی‌ها در دو بازی مقابل لبنان و تاجیکستان به تساوی بدون گل رسیده‌اند.

گروهی که بازیِ مساوی ندارد

در گروه D 4 بازی برگزار شده است که همه این بازی‌ها برنده داشته. دو بازی را عراق برده است و ژاپن و اندونزی هم هر کدام یک بازی را برده‌اند.

آقای گل‌های غیر منتظره

در حالی که بازیکنانی مثل مهدی طارمی و سردار آزمون از ایران، سون هیونگ مین از کره جنوبی، معز علی از قطر و تاکومی مینامو قبل از شروع مسابقات مدعیان جدی آقای گلی بودند اما فعلا دو بازیکن دیگر آقای گل هستند. ایمن حسین از عراق و اکرم عفیف از عراق با 3 گل بهترین گلزن جام ملت‌ها هستند.

ورزشگاه‌هایی که پر نمی‌شوند

در مجموع 24 بازی که تا امروز در جام ملت‌های آسیا برگزار شده است 575 هزار و 963 نفر بازی‌ها را از نزدیک دیده‌اند. به طور میانگین هر بازی 23 هزار و 998 نفر تماشاچی داشته است که عدد قابل توجهی نیست.

ناامیدکننده‌ترین تیم‌های جام

تیم‌های هندوستان در گروه B و مالزی در گروه E بدترین تیم‌های تورنمنت تا اینجای کار بوده‌اند. هر دو تیم هر دو بازی خودشان را باخته‌اند و بدون آن که گلی بزنند 5 گل دریافت کرده‌اند.

سریع‌ترین و دیرهنگام‌ترین گل جام

کریم انصاری‌فرد از ایران با گلی که در دقیقه دوم بازی مقابل فلسطین زد رکورد سریع‌ترین گل جام را فعلا به نام خودش ثبت کرده است. اکرم عفیف در مقابل لبنان و علی البلیهی در مقابل عمان با گل‌هایی که در دقیقه 6+90 زدند عنوان دیرهنگام‌ترین گل مسابقات را تا اینجا در اختیار دارند.


ت ت
کدخبر: 197660 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها