طارمی: برای نشان دادن شخصیت خودمان جنگیدیم

مهاجم تیم پورتو گفت: برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم و پیروزی در این بازی خیلی خوب بود.

طارمی: برای نشان دادن شخصیت خودمان جنگیدیم

به گزارش منیبان؛ مهدی طارمی بعد از برد شب گذشته تیمش گفت: 

شب گذشته پورتو در دیداری از هفته سی و دوم لیگ پرتغال میزبان تیم قعر جدولی فارنسی بود و توانست به پیروزی پرگل 5-1 برابر این تیم دست یابد.

مهدی طارمی که 63 دقیقه برای پورتو در زمین حضور داشت با دو گل و دو پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد. طارمی که از نمایش جمعی پورتو و همچنین عملکرد فردی خود در این بازی بسیار راضی بود، پس از مسابقه به اراده پورتو برای به دست آوردن بیشترین تعداد پیروزی تا پایان فصل اشاره کرد.

پورتو اکنون با یک بازی بیشتر و با 74 امتیاز پس از اسپورتینگ 79 امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و تنها یک معجزه می تواند آنها را در دو بازی باقیمانده به قهرمانی در لیگ برساند.

طارمی پس از مسابقه در پاسخ به این سوال که آیا این بهترین نمایش تیم پورتو بود، گفت: شاید. ما خیلی خوب بازی کردیم و باید به فارنسی هم بابت باز بازی کردن و نچیدن 10 بازیکن در خط دفاعی تبریک بگوییم. این بازی بسیار خوبی بود.

طارمی در ادامه درباره زوجی که با تونی مارتینز تشکیل داده است افزود: همه بازیکنان برای تیم بازی می کنند. فرقی نمی کند تونی باشد یا مارگا یا بقیه، ما همه با هم بازی می کنیم. برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم و پیروزی در این بازی خیلی خوب بود.

طارمی همچنین درباره شانس قهرمانی پورتو اضافه کرد: ما دو بازی دیگر داریم و برای نشان دادن شخصیت خود بازی خواهیم کرد. می خواهیم که در دو بازی باقیمانده برنده شویم و تلاش می کنیم تا به پیروزی برسیم.

 


ت ت
کدخبر: 19861 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها