ادامه جنگ خطیر و نکونام؛ تا بازیکن جدید نیاید، آتش‌بس نمی‌شود!

بعد از مصاحبه جنجالی جواد نکونام، حالا هواداران استقلال چشم‌انتظار واکنش مدیریت این باشگاه هستند.

ادامه جنگ خطیر و نکونام؛ تا بازیکن جدید نیاید، آتش‌بس نمی‌شود!

به گزارش منیبان؛ ستقلال در نیم‌فصل نخست لیگ برتر عملکردی فراتر از انتظار داشت و شاگردان جواد نکونام موفق شدند در قامت تیم صدرنشین با کسب 32 امتیاز به کار خود پایان بدهند. این صدرنشینی در حالی به‌دست آمد که پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و در جریان رقابت‌های نیم‌فصل اول، بارها مدیریت و کادرفنی باشگاه استقلال علیه یکدیگر موضع گرفتند و آبی‌ها مطابق انتظار جواد نکونام در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فعالیت نداشتند تا تنش میان علی خطیر و جواد نکونام به اوج خود برسد.علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی واسطه‌گری کرد تا خطیر و نکونام با یکدیگر آشتی کنند و بعد از آن، جلسه آشتی‌کنانی با حضور پیشکسوتان باشگاه استقلال برگزار شد. هواداران استقلال بعد از روزهای پرتنش ابتدای فصل، امیدوار بودند با توجه به صدرنشینی تیم‌شان در نیم‌فصل نخست، شرایط در تعطیلات زمستانه متفاوت پیش برود و آبی‌ها روزهای آرامی را در زمستان پشت سر بگذارند اما بازهم خبری از آرامش در اردوی استقلال نیست و تنش‌ها میان مدیریت و کادرفنی باشگاه به وضوح دیده می‌شود.

آتشی که شعله‌ور شد

نکونام در طول یک ماه اخیر 2 لیست خرید به مدیریت باشگاه استقلال ارائه داده که حواشی جنجالی پیرامون لیست‌های او شکل گرفته است؛ به‌ویژه آنکه برخی ستاره‌ها در لیست او دیده می‌شوند که در حال حاضر لژیونر هستند. در نقطه مقابل، هفته گذشته 3 جلسه میان مدیرعامل و سرمربی استقلال برگزار شد که به نظر می‌رسید که صلح و آرامش به اردوی آبی‌ها بازگردد اما با وجود وعده جذب چند بازیکن جدید، به جز رافائل سیلوا فعلاً بازیکن دیگری به فهرست استقلال اضافه نشده است.مدیران باشگاه استقلال به دنبال برگزاری اردوی خارجی بودند و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده بود اما جواد نکونام در واکنش به عدم جذب بازیکن جدید، تصمیم خطیر و همکارانش را وتو کرد که این موضوع صراحتاً از سوی باشگاه استقلال اعلام شد. سرمربی آبی‌پوشان پایتخت نه‌تنها مانع برگزاری اردوی خارجی تیمش شد، بلکه شب گذشته در مصاحبه‌ای جنجالی علیه مدیریت علی خطیر موضع گرفت و مدعی شد که خطیر علاقه‌ای به موفق شدن استقلال تحت هدایت او ندارد و جملات تندی را علیه مدیریت باشگاه به زبان آورد.

نکونام هم بازیکن می‌خواهد، هم لیست مازاد نمی‌دهد!

علی خطیر فعلاً واکنشی نسبت به صحبت‌های جنجالی و ادعاهای مطرح شده از سوی جواد نکونام نشان نداده اما آنچه مشخص است اینکه بار دیگر رابطه خطیر - نکونام در تیره‌ترین وضعیت ممکن قرار گرفته است؛ اتفاقی که از ابتدای فصل در چند نوبت رخ داده است. آن‌طور که به نظر می‌رسد، مهم‌ترین اختلاف خطیر و نکونام در زمینه جذب بازیکن جدید است و تا زمانی‌که فهرست استقلال تقویت نشود، خبری از صلح و آرامش در اردوی استقلال نخواهد بود.خطیر در جلسات هفته گذشته خود با نکونام درخواست ارائه لیستی مطابق با شرایط بازار زمستانه داشته و جالب آنکه در حالی جواد نکونام به دنبال جذب بازیکن جدید است که او فعلاً اجازه جدایی بازیکنی را هم نداده است تا دوگانگی عجیبی در استقلال پیش آید؛ به‌طوری‌که هم لیست بازیکنان استقلال پر است و هم اینکه در طرف مقابل، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت بازیکن جدید می‌خواهد! جالب آنکه از اردوی استقلال خبرهای تازه‌ای رسیده و آن‌هم مخالفت نکونام با معاوضه چهره‌هایی مانند امیرارسلان مطهری و امید حامدی‌فر است تا بیش از پیش فعالیت نقل‌وانتقالاتی استقلالی‌ها به بن‌بست برسد. با این وجود، باید دید طی روزهای آینده شرایط چطور پیش می‌رود و آیا مدیرعامل استقلال نسبت به اظهارات نکونام پاسخ خواهد داد یا با جذب بازیکن جدید، آرامش به اردوی استقلال بازخواهد گشت.


ت ت
کدخبر: 199006 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها