پایان حواشی انتقال پرماجرای اسلامی؛ بند 300 هزار دلاری فعال نشد!

وینگر 22 ساله ذوب‌آهن اصفهان تا پایان فصل در این تیم ماندنی است و بعید به نظر می‌رسد از جمع شاگردان محمد ربیعی جدا شود.

پایان حواشی انتقال پرماجرای اسلامی؛ بند 300 هزار دلاری فعال نشد!

به گزارش منیبان، ذوب‌آهن اصفهان یکی از تیم‌های فعال در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه محسوب می‌شود. ذوبی‌ها که موفق به جذب محسن فروزان، سعید کریمی، عرشیا سرشوق، محسن آذرباد و احمد شریعت‌زاده شده‌اند، در مقایسه با نیم‌فصل نخست دیگر نام حبیب فرعباسی، فرشاد محمدی‌مهر، جلال مداحی، سجاد آشوری و سعید باقرپسند را در فهرست خود نمی‌بینند تا ورود 5 بازیکن جدید و خروج 4 بازیکن نام‌آشنا در کارنامه تیمِ ربیعی در بازار زمستانه به‌ثبت برسد.محمدحسین اسلامی، وینگر 22 ساله سبزپوشان اصفهانی یکی از چهره‌های خبرساز در بازار زمستانه بود. اسلامی در 2.5 فصل اخیر توانسته بود 4 بار در قامت گلزن بدرخشد و 2 پاس گل هم در کارنامه او دیده می‌شود و به‌واسطه همین کارنامه، جواد نکونام به دنبال جذب این وینگر جوان بود و مدیران باشگاه استقلال نامه‌نگاری‌ها برای خرید اسلامی را آغاز کردند و امیدوار بودند که بتوانند نام این جوان را به عنوان یکی از سهمیه‌های زیر 23 سال به فهرست خود اضافه کنند.

وتو معاوضه اسلامی و سلمانی با مخالفت نکونام

ذوبی‌ها با توجه به قرارداد اسلامی با این باشگاه، بحث معاوضه محمدحسین اسلامی را پیش کشیدند و در حالی‌که پیشنهاد مدیران باشگاه استقلال، معاوضه محمدحسین اسلامی با بازیکنی مانند امیرارسلان مطهری بود اما در طرف مقابل، مسئولان باشگاه اصفهانی با توجه به اعلام نیاز محمد ربیعی در زمینه جذب مدافع چپ، خواهان جذب جعفر سلمانی شدند. همین مسئله باعث شد تا با توجه به مخالفت جواد نکونام با معاوضه اسلامی و سلمانی، راه جذب این وینگر جوان برای آبی‌ها دشوار شود.

مخالفت استقلالی‌ها با درخواست نجومی ذوبی‌ها!

جواد نکونام در مصاحبه جنجالی‌ای که علیه مدیریت باشگاه استقلال انجام داد، مدعی شد که یکی از گزینه‌های موردنظرش (محمدحسین اسلامی) در قرارداد خود بند فسخ دارد. بعد از رایزنی‌های انجام شده، مشخص شد که ذوبی‌ها در صورتی بدون انجام معاوضه، رضایت‌نامه محمدحسین اسلامی را برای حضور در باشگاه استقلال صادر می‌کنند که بند فسخ 300 هزار دلاری قرارداد او فعال شود! بعد از بررسی این رقم از سوی مدیران باشگاه استقلال، آن‌ها با توجه به کیفیت اسلامی حاضر به فعال‌کردن این بند جنجالی که بیش از 15 میلیارد تومان برای برای آبی‌ها هزینه داشت، نکردند تا انتقال وینگر 22 ساله به استقلال منتفی شود.

اسلامی شاگرد ربیعی می‌ماند

محمدحسین اسلامی با توجه به حضور فعالی که در اردوی زمستانه ذوب‌آهن داشت، به نظر می‌رسد که تا پایان فصل در ذوب‌آهن ماندنی است. گفته می‌شود که با وجود طرح چند پیشنهاد دیگر برای اسلامی، کادرفنی باشگاه ذوب‌آهن مخالفت خود با جدایی این بازیکن جوان را اعلام کرده تا او کارش را در جمع سفیدوسبزپوشان اصفهانی دنبال کند. همچنین در این میان، با توجه به جذب جلال‌الدین ماشاریپوف، گویا استقلالی‌ها هم دیگر تمایلی به جذب اسلامی ندارند تا پرونده انتقال جنجالی او بسته شود و این بازیکن جوان در جمع شاگردان محمد ربیعی کارش را پیش ببرد.


ت ت
کدخبر: 200809 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها