انگیزه ویژه مورایس برای بازی در ریاض؛ اعتبارت را پس بگیر!

سپاهان در بازی برگشت مقابل الهلال در عربستان کار بسیار دشواری دارد.

انگیزه ویژه مورایس برای بازی در ریاض؛ اعتبارت را پس بگیر!

به گزارش منیبان، تیم سپاهان بازیِ دورِ رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با نتیجه 3 بر یک به الهلال عربستان واگذار کرد. سپاهان در حالی این بازی را باخت که ابتدا با یک گل از حریف پیش افتاده بود.بازی در نیمه اول با یک گل به سپاهان تمام شد اما در ابتدای نیمه دوم الهلال به گل مساوی رسید و سپس بعد از اخراج محمد دانشگر به دلیل یک تکل خطرناک و خشن الهلال عرصه را بر سپاهان تنگ کرد و دو گل دیگر هم زد.پس از بازی به جز فرشاد احمدزاده که یکی دو فرصت خوبِ گلزنی را از دست داد و محمد دانشگر که با یک خطای غیر ضروری اخراج شد یک نفر دیگر هم تحت فشار انتقادات قرار گرفت.

این فرد کسی نبود جز ژوزه مورایس. برخی معتقدند سپاهان در نیمه دوم خیلی بی‌جهت عقب کشید و همین مساله به الهلال فرصت سوار شدن بر بازی را داد. منتقدان این موضوع را از چشم مورایس می‌بینند و به او انتقاد می‌کنند.از طرفی این شکست طرفداران سپاهان را به شدت ناامید کرده است. سپاهان برای صعود نیاز به یک پیروزی 3 بر صفر یا 4 بر یک دارد. البته قانون گل زده در خانه حریف حذف شده است و سپاهان می‌تواند با پیروزی دو بر صفر، نتیجه کلی بازی را متعادل کند.این وضعیت باعث شده است کسی انتظار بازگشت سپاهان و صعود این تیم را نداشته باشد اما مساله برای مورایس فرق دارد. مورایس بعد از اتفاقاتی که در آخرین بازی نیم‌فصلِ سپاهان مقابل شمس آذر افتاد تصمیم به استعفا گرفته بود.

این استعفا پس از 3 باخت متوالی سپاهان در لیگ برتر مطرح شد اما مدیران باشگاه خیلی تلاش کردند تا مورایس را از استعفا منصرف کنند و بالاخره موفق هم شدند. سپاهان با مورایس چهارمین باخت متوالی را هم مقابل الهلال تجربه کرد.حالا سرمربی پرتغالی می‌‌خواهد اعتبار مخدوش شده‌اش پس از 4 باخت متوالی را بازیابی کند. برای او بازی برگشت با الهلال به شدت حیثیتی است. شاید سپاهان نتواند شکست دور رفت را جبران کند و به مرحله بعدی صعود کند اما مورایس می‌خواهد در بازی برگشت بهترین نمایش سپاهان را ارائه کند. این مساله می‌تواند پاسخ مناسبی به مدیریت باشگاه سپاهان باشد که سعی کرد با حل مشکلات بزرگ، راه را برای بازگرداندن مورایس باز کند.


ت ت
کدخبر: 201826 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها