جزئیات درگیری دربی ۹۵

دربی ۹۵ با درگیری بین اعضای تیم های استقلال و‌ پرسپولیس ‌خاتمه یافت.

جزئیات درگیری دربی ۹۵

به گزارش منیبان؛ در پایان دربی ۹۵، پس از خطای شدید محمد نادری روی بازیکن پرسپولیس، درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ داد. در میانه درگیری، کریم باقری با سرعت خود را به محل درگیری رساند و بازیکنان پرسپولیس را به سویی دیگر هل داد تا جنجال ادامه پیدا نکند. از آن سوی ناگهان بهزاد غلامپور به سرعت وارد درگیری شد و با چند بازیکن نیز دست به یقه شد.

البته فرزاد و فرهاد مجیدی و نصرالله عبداللهی از استقلال سعی در آرام کردن بازیکنان داشتند اما بهزاد غلامپور به عنوان یک پیشکسوت و یک مربی رفتار عجیبی داشت و به جای اینکه به کمک همکارانش دعوا را آرام کند، بر آتش این جنجال دمید. در پایان درگیری ها نیز بهزاد غلامپور که حرکاتش از چشم داور دور نمانده بود، با کارت قرمز جریمه شد.

کریم باقری نیز که در این زمینه معروف شده است. چه زمان بازیگری و چه زمان مربیگری، همیشه به سرعت در جنجال ها دخالت می کند و با شدیدترین شکل ممکن با بازیکنان خودی برخورد می کند و آن ها را از جنجال دور می کند. از جدا کردن شیث رضایی و علیرضا حقیقی و همچنین سیلی زدن به محمدحسین کنعانی، تا فرستادن بازیکنان پرسپولیس به رختکن و بستن در رختکن در بازی با سپاهان، از صحنه های به یاد ماندنی میانجیگری های کریم باقری هستند.

 


ت ت
کدخبر: 20382 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها