ایرانگردی در انتظار شاگردان ویرا؛ سفر به سیرجان، آبادان و اراک در 18 روز!

بعد از پایان تعطیلات فیفادی، سرخ‌پوشان پایتخت باید 3 دیدار از 4 مسابقه آتی خود را خارج از خانه برگزار کنند.

ایرانگردی در انتظار شاگردان ویرا؛ سفر به سیرجان، آبادان و اراک در 18 روز!

به گزارش منیبان، پرسپولیسی‌ها بعد از گذراندن مقطعی پرنوسان در اواسط نیم‌فصل نخست، رفته‌رفته به روزهای آرمانی خود بازگشته‌اند و در نیم‌فصل دوم، نمایش‌های تهاجمی سرخ‌پوشان پایتخت با هدایت اوسمار ویرا باعث شده تا هواداران که در روزهای نخست سرمربیگری ویرا مخالف حضور او در تیم‌شان در نقش سرمربی بودند، حالا حامی او شوند. بعد از روی کار آمدن اوسمار ویرا، او در 7 مسابقه (در لیگ برتر و جام حذفی) توانسته 5 پیروزی به‌دست آورد که آمار جالب‌توجهی است.سرخ‌پوشان پایتخت طبق برنامه‌ریزی انجام شده از فردا (دوشنبه) ششم فروردین‌ماه قرار است تمرینات آماده‌سازی خود برای ادامه حضور در رقابت‌های باشگاهی در فصل 03-1402 آغاز کنند. هر چند که هنوز برنامه کامل رقابت‌ها تا پایان فصل اعلام نشده اما با توجه به برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ که تا پایان هفته بیست‌وچهارم است، پرسپولیسی‌ها بعد از تعطیلات فیفادی باید خود را برای گشت‌وگذار خارج از تهران آماده کنند و روزهای سختی در انتظارشان است.

آغاز سال نو در سیرجان

شاگردان اوسمار ویرا طبق برنامه‌ریزی انجام شده باید اولین مسابقه‌شان در فصل جدید را در جریان رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، روز یکشنبه نوزدهم فروردین‌ماه مقابل گل‌گهر در سیرجان برگزار کنند. در بازی رفت، سرخ‌پوشان پایتخت در خانه با یک گل برابر حریف سیرجانی پیروز شدند و حالا برای تثبیت موقعیت‌شان در کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم، شاگردان ویرا باید بتوانند در سیرجان برابر گل‌گهر به پیروزی برسند. در فصل جاری، گل‌گهر در خانه استقلال را متوقف کرده و سپاهان را شکست داده و با توجه به این آمار درخشان، شاگردان مارینوس اوزونیدیس به دنبال کسب امتیاز برابر پرسپولیس هستند.

24 فروردین، موعد اولین بازی خانگی پرسپولیس در سال جدید

پرسپولیسی‌ها که 4 مسابقه از 5 دیدار پایانی‌شان در سال 1402 را به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند، حالا در سال جدید شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند و بعد از 30 روز دوری از ورزشگاه آزادی، آن‌ها باید اولین مسابقه‌شان در این ورزشگاه را در جریان رقابت‌های هفته بیست‌وسوم برابر ملوان برگزار کنند؛ آن‌هم در حالی‌که در بازی رفت ملوان موفق به کسب امتیاز برابر پرسپولیس شد و سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال آن هستند تا بتوانند برخلاف بازی دور رفت، این‌بار ملوان را شکست بدهند و 3 امتیاز کامل را به‌دست آورند.

2 ماموریت مهم در یک هفته؛ از آبادان تا اراک!

سرخ‌ها بعد از دوئل با ملوان، باید برای 2 مسابقه دشوار بیرون از خانه خود را آماده کنند. آن‌ها در وهله نخست باید به آبادان سفر کنند و در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر صنعت‌نفت به میدان بروند که با توجه به حضور فراز کمالوند در این تیم، به نظر می‌رسد که پرسپولیسی‌ها باید خود را برای دوئل با تیمی متفاوت آماده کنند؛ هر چند که صنعت‌نفت در دور رفت هم موفق به کسب امتیاز برابر پرسپولیس شد. بعد از سفر به آبادان، شاگردان اوسمار ویرا برای انجام مسابقه در مرحله یک‌هشتم نهایی باید برای سفر به اراک آماده شوند؛ آن‌هم در حالی‌که تنها شکست دوران سرمربیگری ویرا در تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک بوده است! با این اوصاف، سرخ‌پوشان پایتخت بعد از تعطیلات فیفادی، باید در فاصله 18 روز، در 4 شهر مختلف (سیرجان، تهران، آبادان و اراک) مسابقات خود را برگزار کنند و به نظر می‌رسد که روزهای سخت و سرنوشت‌سازی در انتظار پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر و جام حذفی است.


ت ت
کدخبر: 206763 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها