ادعای یک استقلالی: حق پرسپولیس باخت بود!

پیشکسوت استقلال گفت:پرسپولیس اگر در بازی رفت با اختلاف هم برنده می شد حقش بود اما واقعا در این دربی استقلال مستحق باخت و پرسپولیس شایسته برد نبود.

ادعای یک استقلالی: حق پرسپولیس باخت بود!

به گزارش منیبان؛ احمد جمشیدیان با اشاره به شکست استقلال در دربی 95 گفت: پرسپولیس در حال حاضر جزو بهترین تیم های آسیا است و یک تیم معمولی نیست. بردن این تیم کار ساده ای نیست اما استقلال در طول 90 دقیقه سرتر از پرسپولیس بود و موقعیت گل های بیشتری نسبت به حریف داشت. در دربی استقلال از نظر کیفیت فوتبال و انگیزه برای برد بهتر از پرسپولیس بود و واقعا مستحق باخت نبود. طبیعی است که 2 باخت خانگی تیم بزرگی مثل استقلال را تحت فشار قرار دهد اما نباید تیم مجیدی را زیر سوال ببریم چون استقلال در 2 بازی اخیرش اصلا مستحق شکست نبوده است. خصوصا در دربی که پرسپولیس حتی شایسته کسب تساوی هم نبود چه برسد به برد. پرسپولیس اگر در بازی رفت با اختلاف هم برنده می شد حقش بود اما واقعا در این دربی استقلال مستحق باخت نبود.

او درباره مشکلات استقلال افزود: دلایل افت استقلال همان مشکلاتی است که این تیم در آسیا داشت. یعنی خط دفاعی استقلال همان ضعف ها را دارد به علاوه اینکه خط حمله این تیم در بازی های اخیر فرصت سوزی زیادی داشته در صورتی که در آسیا شاهد این افت نبودیم. شیخ دیاباته به رغم اینکه هنوز از بهترین خارجی های لیگ است اما این روزها افت کرده و نشانی از دیاباته قدیم در او نمی بینیم و نتوانسته در حد نامش به استقلال کمک کند. در واقع در بین عناصر تهاجمی استقلال این روزها فقط مهدی قایدی خوب بازی می کند که طبیعی است توسط تیم های رقیب مهار شود و اینکه با وجود مهار شدن باز هم تاثیرگذار است نشان از کیفیت او دارد. با این حال به نظر من استقلال نسبت به آسیا افت نکرده بلکه در نتیجه گیری بدشانس بوده و با یک برد از این شرایط خارج می شود.

منبع: برنا

 


ت ت
کدخبر: 20699 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها