روزهای تلخ ستاره ملی پوش سپاهان

پیام نیازمند این روزها به‌دلیل مصدومیت از ترکیب سپاهان دور شده است.

روزهای تلخ ستاره ملی پوش سپاهان

به گزارش منیبان، پیام نیازمند در روزهای پایانی سال 1402 و شروع 1403 شرایط سختی را سپری کرده است. او که در چند بازی اخیر خود نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند، ابتدای سال جدید هم به‌دلیل مصدومیت حضور در اردوی تیم ملی را از دست داد. دروازه‌بان شماره یک سپاهان این فصل پس از حواشی مربوط به مبلغ قراردادش نتوانسته آن دروازه‌بان آماده فصل گذشته باشد و مصدومیت اخیرش هم باعث شده از ترکیب زردپوشان اصفهانی دور شود.

آمار ضعیف نیازمند پیش از مصدومیت

سپاهان این فصل صاحب یکی از قدرت‌مندترین خط حمله‌های چند فصل اخیر لیگ برتر است ولی خط دفاعی این تیم عملکرد پرفراز‌ونشینی داشته و همین موضوع روی آمار پیام نیازمند هم تاثیر گذاشته است. نیازمند امسال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 24 بازی برای سپاهان انجام داده که 7 بار کلین‌شیت کرده و 26 بار هم دروازه‌اش باز شده است.البته به جز ضعف خط دفاعی سپاهان، خود نیازمند هم در بهترین فرم خود نبوده و اشتباهاتی داشته که مهم‌ترین آن در بازی با پیکان رقم خورد که منجر به شکست 3 بر 2 شاگردان ژوزه مورایس شد. نیازمند اخیرا هم دچار مصدومیت شده و پس از غیبت در اردوی تیم ملی، دیدار حساس سپاهان مقابل تراکتور را هم از دست داد.آخرین بررسی‌ها از وضعیت نیازمند حاکی از آن است که او یک هفته دیگر هم باید دور از میادین باشد و نیما میرزازاد، دروازه‌بان دوم سپاهان به جای او درون دروازه سپاهان قرار خواهد گرفت.

فرصت طلایی برای میرزازاد

نیما میرزازاد در سال‌های اخیر همیشه پشت خط نیازمند قرار گرفته و فرصت زیادی برای اثبات توانایی‌های خود پیدا نکرده است. با این حال اتفاقات اخیر و مصدومیت نیازمند باعث شده میرزازاد فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب سپاهان به‌دست بیاورد. او در جریان دیدار با پیکان پس از اشتباهات نیازمند در نیمه دوم جانشین او شد و مقابل گل‌گهر هم پس از مصدومیت دروازه‌بان اصلی سپاهان، به زمین رفت.با مصدومیت نیازمند، میرزازاد در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل تراکتور هم در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت. میرزازاد در 2 بازی آینده سپاهان مقابل صنعت‌نفت آبادان و نساجی مازندران هم به زمین خواهد رفت و فرصت بسیار خوبی برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان پیدا کرده است. 

ت ت
کدخبر: 208831 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها