مهاجم محبوب نکونام و حالا همه استقلالی‌ها!

گوستاوو بلانکو با گلزنی در دومین دیدار متوالی، به تنهایی بهترین گلزن این فصل استقلالی‌ها شد.

مهاجم محبوب نکونام و حالا همه استقلالی‌ها!

به گزارش منیبان، استقلال در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان سرسخت خود آلومینیوم اراک گذشت تا همچنان با یک امتیاز فاصله نسبت به رقیب سنتی‌اش پرسپولیس، در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند. 

بازهم جلالی، بازهم بلانکو

گوستاوو بلانکو تنها گل این مسابقه را با ضربه‌ای سر از روی ارسال ابوالفضل جلالی از سمت چپ به ثمر رساند تا سناریوی هفته‌ قبل مقابل مس رفسنجان بار دیگر توسط این ۲ بازیکن تکرار شود. جلالی و بلانکو حالا شناخت ایده‌آلی نسبت به یک‌دیگر پیدا کرده‌اند. 

از آلومینیوم تا آلومینیوم با گوستاوو

استقلال در دور رفت نیز با نتیجه یک بر صفر ایرالکو را شکست داده بود. در آن بازی آرمان رمضانی تنها گل آبی‌پوشان را وارد دروازه حریف کرد اما در نیمه دوم تعویض شد و جای خود را به بلانکو داد. این مهاجم ۳۲ ساله از همان دیدار پایش به ترکیب استقلال باز شد و با اعتماد همه‌جانبه نکونام، تدریجا با جو فوتبال ایران و انتظاراتی که از او می‌رفت آشنا شد و حالا با گلزنی در مسابقه برگشت با نماینده استان مرکزی به مهره محبوب هواداران و حتی کارشناسان تبدیل شده است. 

حالا او به تنهایی بهترین گلزن استقلال است!

بازیکن آرژانتینی صدرنشین فعلی لیگ، در نیم‌فصل اول تنها یک گل در جریان پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر تراکتور به ثمر رساند و با وجود بازی پرتلاش و در خدمت تیمی که به نمایش می‌گذاشت، در امر گلزنی آمار ضعیفی داشت. در نیم‌فصل دوم اما اوضاع تغییر کرده و بلانکو با به ثمر رساندن چهار گل، تبدیل به بهترین گلزن تیم تحت هدایت نکونام در لیگ بیست‌وسوم شده است. او گل سه‌امتیازی برابر استقلال خوزستان را به ثمر رساند و حالا طی ۲ هفته سه مرتبه به تیم‌های مس رفسنجان (۲بار) و آلومینیوم گل زده است تا برای نخستین بار شاهد درج شدن نام او به عنوان گلزن در ۲ هفته متوالی باشیم. 

بلانکو، مهاجم محبوب نکونام و حالا هواداران استقلال

بلانکو ۲ بار در دیدارهای خانگی و ۲ دفعه در بازی‌های خارج از خانه موفق به گلزنی شده است. او حالا با اعتمادبه‌نفس بیش‌تر برای ادامه روند خوبی که در پیش گرفته کارش را ادامه می‌دهد. مهاجمی که این روزها در کنار پرس، حفظ توپ، جنگ در نبردهای هوایی، با قدرت تمام‌کنندگی و ضربات سر هنرمندانه‌اش برای استقلالی‌ها گل هم می‌زند و به جز جواد، هواداران تیم آبی‌پوش هم دوستش دارند.

 


ت ت
کدخبر: 209602 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها