خبر خوش تاج درباره مشکل مالکیت پرسپولیس

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط استقلال و پرسپولیس خیلی نگران‌کننده نیست و نباید مردم را نگران کرد اما کار درستی نیست که آنها را امیدوار کنیم.

خبر خوش تاج درباره مشکل مالکیت پرسپولیس

به گزارش منیبان؛ مهدی تاج در واکنش به این موضوع که ظاهرا سرخابی‌های پایتخت موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشده‌اند، عنوان کرد: اصلا درمورد استقلال و پرسپولیس نگرانی جدی ندارم. این ۲ باشگاه بسیاری از مشکلات خود را حل کرده‌اند و وزیر ورزش نیز چهار جلسه در ایام عید با حضور من، مدیران باشگاه‌ها و مسئولان مجوز حرفه‌ای فدراسیون برگزار کرد. شرایط ۲ تیم خیلی نگران‌کننده نیست و نباید مردم را نگران کرد اما کار درستی نیست که آنها را امیدوار کنیم.  مشکل بدهی‌ها و بحث ساختاری را حل کرده‌اند و خوشبختانه یک کار استثنایی درمورد هیات مدیره‌ها انجام شد. گزارش بازرس قانونی و حسابرس قانونی را خوانده‌ام که خوب بوده اما مشکل مالکیت مشترک باید حل شود. اطمینان دارم برای پرسپولیس به زودی حل خواهد شد. 

او ادامه داد: ۵ بانک در حال در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس هستند. یک بانک سهام حدود ۴۵ درصدی دارد و سایر بانک‌ها نیز هم سهام‌های دیگری را می‌گیرند. اگر مشکل پرسپولیس حل شود، حتی اگر استقلال در اختیار وزارت ورزش بماند، از نظر ما و AFC آن باشگاه هم مشکلی ندارد. یک موسسه از ۲ باشگاه بهره مالکانه نمی‌برد.


ت ت
کدخبر: 209672 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها