نگرانی هواداران پرسپولیسی شدت گرفت

اشتباهات و ضعف خط دفاعی پرسپولیس در بازی با هوادار، باعث نگرانی طرفداران این تیم در بازی های آینده شده است.

نگرانی هواداران پرسپولیسی شدت گرفت

به گزارش منیبان ؛  شاگردان اوسمار با وجود از دست دادن موقعیت‌های زیاد موفق شدند ۳ امتیاز حساس بازی مقابل تیم هوادار را کسب کنند و تیم سختکوش مسعود شجاعی را شکست دهند. هرچند پرسپولیس در این بازی به برتری رسید و حتی کلین شیت کرد؛ولی نمایش خط دفاعی این تیم اصلا راضی کننده نبود و حتی هواداران این تیم را هم نگران کرد. مهاجمان هوادار بارها در این بازی صاحب موقعیت گلزنی شدند ولی بیرانوند یک تنه مقابل آن‌ها ایستاد و اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.

نمایش بیرو در بازی با هوادار یکی از بهترین نمایش‌های فردی یک بازیکن در طول این فصل بود و به جرات می‌شود گفت اگر بیرانوند درون دروازه پرسپولیس قرار نداشت، شاید پرسپولیس در کسب ۳ امتیاز ناکام می‌ماند.

خط دفاعی پرسپولیس در این بازی متشکل از محمدحسین کنعانی زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی فر بود ولی مدافعان پرسپولیس بارها در این بازی مرتکب اشتباه شدند و تیم حریف صاحب موقعیت گلزنی شد. پرسپولیس با وجود ثبت کمترین گل خورده در این فصل و داشتن مدافعانی خوب و با تجربه، هوادارانش را به شدت برای بازی‌های آینده نگران کرد چون ممکن است بیرانوند در بازی‌های بعدی نمایش بازی مقابل هوادار را نداشته باشد و مهاجمان حریفان بعدی پرسپولیس مثل مهاجمان هوادار بی دقت نباشند.

 


ت ت
کدخبر: 214666 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها