مدیرعامل سپاهان عوض شد +عکس

مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان معارفه شد تا کار خود را به‌صورت رسمی در باشگاه آغاز کند.

مدیرعامل سپاهان عوض شد +عکس

به گزارش منیبان ؛  عصر روز گذشته در حالی که هواداران فوتبال درگیر سه بازی حساس رقابت‌های لیگ برتر در تهران، اصفهان و اهواز بودند، جلسه مهمی میان مسئولان شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان در جریان بود تا مدیرعامل جدید به‌صورت رسمی معارفه و کار خود را در باغ فردوس آغاز کند.

به گزارش منیبان ؛ در این مراسم محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، رضا امینی شهردار اهواز و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه و همچنین تعدادی از اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه سپاهان در دفتر شرکت فولاد مبارکه در اصفهان برگزار شد.

باشگاه سپاهان در فصل جاری کار خود را با مدیریت محمدرضا ساکت آغاز کرد، اما محدودیت‌های مربوط به قانون بازنشستگی سبب شد تا او در ادامه راه جای خود را به منوچهر نیکفر بدهد و در ادامه وقتی نتایج تیم دور از انتظار رقم خورد، نیکفر که یکی از مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه به شمار می‌رود و برای سامان دادن امور تا حضور مدیرعامل جدید روی کار آمده بود، تصمیم به استعفا گرفت. 

باشگاه سپاهان که چندماهی بود بدون مدیرعامل به کار خود ادامه می‌داد، حالا مهدی آذربایجانی را در راس کار می‎‌بیند و باید دید این مدیر که با تجربه کار در شهرداری اهواز و اصفهان و سابقه ورزشی در کاراته به باغ فردوس آمده، چه عملکردی از خود ارائه خواهد کرد.

 

h2hiqwa3

n3uostwc

 

ت ت
کدخبر: 214912 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها