تیمِ اوسمار در سودای کسب 3 امتیاز حیاتی /رکوردی ویژه در انتظار پرسپولیس

سرخ‌پوشان پایتخت در آستانه رسیدن به عنوان برترین تیم میهمان در فصل جاری لیگ برتر هستند.

تیمِ اوسمار در سودای کسب 3 امتیاز حیاتی /رکوردی ویژه در انتظار پرسپولیس

به گزارش منیبان ؛  لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌وسوم به سرنوشت‌سازترین روزهای خود رسیده و کمتر از دو هفته دیگر، سرنوشت تیم قهرمان مشخص خواهد شد؛ آن‌هم در حالی‌که فقط تیم‌های استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم هستند و یکی از این دو تیم پرطرفدار پایتخت می‌توانند به مقام قهرمانی رقابت‌ها برسند. در کنار رسیدن به عنوان قهرمانی، تلاش تیم‌ها برای ثبت عملکرد درخشانی در دیدارهای خانگی و بیرون از خانه و البته تلاش ستاره‌ها برای درخشش در جدول عناوین فردی ادامه دارد.

استقلالی‌ها در هفته گذشته با شکست دادن فولاد خوزستان توانستند عنوان برترین تیم خانگی فصل را خیلی زود از آن خود کنند؛ چرا که شاگردان جواد نکونام در 14 مسابقه موفق به کسب 38 امتیاز از 42 امتیاز ممکن شده‌اند و رکوردی فوق‌العاده را از خود به جای گذاشته‌اند. بعد از آنکه آبی‌پوشان پایتخت به عنوان بهترین تیمِ میزبان لیگ بیست‌وسوم رسیدند، حالا تلاش تیم‌ها برای کسب عنوان بهترین تیمِ میهمان ادامه دارد و در این زمینه هم 3 تیم شانس رسیدن به این عنوان را دارند که پرسپولیسی‌ها در یک‌قدمی کسب عنوان برترین تیم میهمان فصل هستند.

سرخ‌پوشان پایتخت در فصل جاری 14 بار برابر رقبای خود به میدان رفته‌اند که به جز شکست برابر سپاهان در اصفهان و باخت مقابل آلومینیوم در اراک، دیگر برابر رقبای‌شان در بیرون از خانه باختی را متحمل نشده‌اند و از 42 امتیاز ممکن، 28 امتیاز به‌دست آورده‌اند. با ثبت این رکورد، پرسپولیس بهترین تیم بیرون از خانه است و آن‌ها تا پایان لیگ بیست‌وسوم تنها یک سفر خارج از تهران خواهند داشت که باید به قزوین بروند و برابر شمس‌آذر قرار گیرند که کسب پیروزی برابر این تیم می‌تواند صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در دیدارهای بیرون از خانه فصل جاری را مسجل کند.

ذوبی‌ها به دنبال ثبت رکوردی ویژه

شاگردان محمد ربیعی در تیم ذوب‌آهن اصفهان، بخش مهمی از فصل عنوان برترین تیم بیرون از خانه را در اختیار داشتند اما حالا با کسب 23 امتیاز از 13 مسابقه در رتبه دوم نام‌شان به چشم می‌خورد. آن‌ها 2 بازی حساس بیرون از خانه با فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان دارند که کسب 6 امتیاز از این 2 دیدار پیش‌رو (در صورت لغزش پرسپولیس برابر شمس‌آذر) می‌تواند ذوبی‌ها را به عنوان برترین تیم بیرون از خانه برساند و رکوردی ویژه را نصیب شاگردان ربیعی خواهد کرد.

آبی‌ها در رویای ثبت سه‌گانه‌ای جذاب!

استقلالی‌ها هم که باید برابر تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در بیرون از خانه به میدان بروند، فعلاً موفق به کسب 22 امتیاز از 12 بازی شده‌اند و کسب 6 امتیاز از 2 بازی آینده (در صورتی‌که پرسپولیس مقابل شمس‌آذر بازنده شود و ذوب‌آهن ناکام در کسب 6 امتیاز کامل از 2 بازی آینده باشد) می‌تواند آبی‌پوشان پایتخت را مشترک با پرسپولیس به عنوان بهترین تیم میهمان فصل برساند که در این‌صورت آبی‌ها در کنار کسب عنوان قهرمانی می‌توانند بهترین تیمِ میزبان و میهمان فصل هم شوند!

وضعیت بحران‌زده تیم‌های جنوبی

استقلال خوزستان با کسب 8 امتیاز از 13 مسابقه، ضعیف‌ترین تیم میهمانِ لیگ است و آبی‌پوشان که تنها یک برد در خانه رقبا در فصل جاری کسب کرده‌اند، برای فرار از شرایط بحرانی، کار سختی دارند و باید بتوانند برابر پرسپولیس تهران و مس رفسنجان در 2 بازی پیاپی امتیاز بگیرند! فولاد خوزستان، نساجی مازندران و صنعت‌نفت آبادان هم دیگر تیم‌های ناموفق در بازی‌های بیرون از خانه هستند که هر 3 تیم هر کدام از 14 بازی در خانه رقبا تنها 10 امتیاز به‌دست آورده‌اند!

 

ت ت
کدخبر: 215845 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها