حمله عجیب هواداران پرسپولیسی به بازیکنان خودی ! +ویدئو

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که از نتیجه نیمه اول برابر استقلال خوزستان راضی نبودند اقدام به شعار علیه بازیکنان خود کردند.

حمله عجیب هواداران پرسپولیسی به بازیکنان خودی ! +ویدئو

به گزارش منیبان ؛ در دقایق پایانی دیدار و پس از گل سوم که توسط استقلال خوزستان به پرسپولیس تهران زده شد بین هواداران دو دستگی به وجود آمد و عده‌ای علیه بازیکنان شعار داده و عده‌ای هم تیم را تشویق می‌کردند که این موضوع باعث شد تا بین هواداران پرسپولیس درگیری پیش بیاید.

هنگامی که گل سوم استقلال خوزستان به پرسپولیس زده شد هواداران پرسپولیس بدترین الفاظ را علیه داور به کار بردند و زمانی که سوت پایان نیمه اول زده شد برخی طرفداران با پرتاب بطری به سمت کادر داوری، به آن‌ها فحاشی کردند.

به هنگام خروج بازیکنان دو تیم از زمین، طرفداران پرسپولیس علیه بازیکنان تیم خودشان شعار داده و آن‌ها را بی‌غیرت خطاب کردند ضمن این‌که به سمت بازیکنان استقلال خوزستان هم بطری پرتاب کردند.

نیروی انتظامی هر چه تلاش می‌کرد تا هواداران پرسپولیس را آرام کند راه به جایی نبرد و آن‌ها به سمت عوامل انتظامی هم بطری پرت کردند.

با این‌که دقایقی از پایان نیمه اول گذشته بود طرفداران پرسپولیس همچنان علیه اوسمار و خط دفاع سرخ‌پوشان شعار داده و آن‌ها را مورد توهین قرار دادند.

 

ت ت
کدخبر: 217020 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها