ماجرای پیشنهاد رشوه به داور بازی استقلال صحت دارد؟!

میررضا واعظ آشتیانی گفت: فدراسیون فوتبال فعلی پایه و اساسش غیر قانونی است.

ماجرای پیشنهاد رشوه به داور بازی استقلال صحت دارد؟!

به گزارش منیبان ؛ امیررضا واعظ آشتیانی از مدیران باسابقه وزارت ورزش و باشگاه استقلال گفت: امیدوارم اینبار با فساد در فوتبال برخورد قاطع و بازدارنده انجام شود و مثل بسیاری از پرونده ها با نفوذ و کارهای از این دست همه چیز بدون هیچ برخوردی به فراموشی سپرده نشود.

آشتیانی در خصوص فساد این روزهای باشگاه مس رفسنجان که پای چند مدیر ارشد فدراسیون هم به میان آمده تاکید کرد: من باور ندارم فساد ساختاری است. بلکه سلیقه ای است. یعنی یک جزیره ای را درست می کنند و در آن جزیره به صورت سلیقه‌ای اعمال فساد می کنند. ضمن اینکه ما اول ببینم که دستگاه ها و ارگان ها مثل مجلس و جاهای دیگر که در ادوار گذشته به خصوص در یک دهه گذاشته اقدام به تحقیق و تفحض از فوتبال کردند (تحقیق و تفحضی که در کمیسیون اصل ۹۰ وقت مجلس شورای اسلامی انجام شد) سرانجام آنها به کجا کشید!؟ اول آنها را بیاییم ارزیابی کنیم ببینیم چه نتایجی داشته!؟ بعد بگویم که آیا این اقدام هم جواب می دهد یا نه؟! و چه نفوذی در این ارتباط وجود دارد!

وی ادامه داد: فدراسیونی که شبانه برایش تصمیم گیری می‌شود که انتخاباتش برگزار شود یا نشود دیگر شما بیشتر از این نباید انتظار داشته باشید. فدراسیونی که انتخاباتش غیرقانونی بود حالا شما انتظار دارید که بحث مبارزه با فساد در آن مطرح باشد!؟ اصولا در ابتدا کسانی که سردمدار این موضوع هستند باید کمترین آسیب ها را در وجود خودشان داشته باشند. یعنی کمترین نقطه سیاه ها را در کارنامه خود داشته باشند و درعین حال تحت تاثیر اژدهای ۷ سر قرار نگیرند. وقتی یک موضوعی را زحمت می کشند و به نتیجه ای می رسانند به مرور زمان آن را به حاشیه نبرند و تعطلیش نکنند.

ت ت
کدخبر: 217219 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها