اوسمار: شما سه بازیکن سریع رختکن را ترک کنید !

بین دو نیمه بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان اوسمار بسیار نگران بود.

اوسمار: شما سه بازیکن سریع رختکن را ترک کنید !

به گزارش منیبان ؛ بازی به شکلی باورنکردنی با سه گل به سود استقلال خوزستان در نیمه اول پایان یافته است. سکوها تا حدودی از دست لیدرها خارج شده و در بخش‌هایی شعار "حیا کن – رها کن" معروف زمزمه می‌شود. حتی علیرضا بیرانوند که در دقایق پایانی نیمه اول به سمت آنها رفته بود و با حرکات دستانش آنها را به آرامش فراخوانده بود دیگر جرئت نگاه کردن به سکوها را هم ندارد. گام‌های لرزان بازیکنان به سمت رختکن که باید از تونل چسبیده به سکوهای هواداری عبور کنند و چشم در چشم هواداران شوند، قطعا در آن لحظات سخت‌ترین کار ممکن بود.

اوسمار: شما سه بازیکن از رختکن بروید بیرون!

چند پله پایین‌تر از آن تونل و مسیر منتهی به رختکن وضع متفاوت شد؛ اعتراض بازیکنان پرسپولیس به یکدیگر و وظایفی که هر کدام مدعی بودند آن یکی انجام نداده تا این وضع با دریافت سه گل شکل گیرد، با فریاد نفرات بزرگتر و فنی تیم در نهایت برای لحظات بعدی تبدیل به سکوت شد و تا رختکن ادامه یافت. در رختکن و در لحظاتی که اوسمار و تیمش درگیر بحث‌های فنی برای ادامه بازی و 45 دقیقه دوم بودند بار دیگر زمزمه در بین بازیکنان شکل گرفت.

اما ناگهان با فریاد اوسمار همه به خود آمدند: صحبت‌های با تن بالا که توسط مترجم به گوش بازیکنان رسید: تو، تو و تو سریع رختکن را ترک کنید و به زمین برگردید!

 


ت ت
کدخبر: 217449 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها