تراکتور و هنرنمایی در آخرین دیدار خانگی در تبریز

تیم‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی امشب در تبریز به مصاف با یکدیگر می روند.

تراکتور و هنرنمایی در آخرین دیدار خانگی در تبریز

به گزارش منیبان ؛ بیست‌ونهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار است امشب (سه‌شنبه) با انجام 8 مسابقه همزمان پیگیری شود تا تیم‌ها بعد از انجام دیدارهای هفته بیست‌ونهم، مهیای حضور در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم شوند. در کنار حساسیت نبرد سرخابی‌های پایتخت با رقبای‌شان که برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند و اهمیت بالای دیدار تیم‌هایی که برای ماندن می‌جنگند، تقابل تیم‌های میانه جدولی هم در نوع خود جالب‌توجه است که یکی از این رویارویی‌ها امشب میان تیم‌های تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی به انجام خواهد رسید.

هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران (سه‌شنبه هشتم خردادماه - ساعت 20)

تراکتور تبریز - ملوان بندرانزلی

داور: وحید زمانی

ورزشگاه یادگار امام تبریز

سرخ‌پوشان تبریزی در آخرین بازی خانگی‌شان در لیگ بیست‌وسوم که در غیاب تماشاگران تراکتور به دلیل محرومیت انجام خواهد شد، به دنبال آن هستند تا بتوانند شمار امتیازات خود را به بیش از 50 برسانند. تراکتوری‌ها که کورسوی امیدی برای رسیدن به رتبه سوم جدول دارند، بعد از گذراندن 4 بازی پیاپی بدون باخت با هدایت حمید مطهری، در سودای کسب پانزدهمین برد فصل هستند تا بتوانند در صورت لغزش احتمالی سپاهان در اراک مقابل آلومینیوم، بیش از پیش به حضور در رتبه سوم جدول امیدوار شوند.

ملوان بعد از اوج‌گیری درخشان و حضور در کورس مدعیان بالای جدولی، حالا روزهای تیره‌وتاری را پشت سر می‌گذارد و حالا انزلی‌چی‌ها 6 مسابقه است که در کسب پیروزی ناکام بوده‌اند و 4 شکست و 2 تساوی در کارنامه شاگردان مهدی تارتار دیده می‌شود. ملوانی‌ها که رتبه پنجم جدول را هم در آستانه از دست رفتن می‌بینند، به دنبال طلسم‌شکنی و کسب پیروزی در تبریز هستند تا بتوانند موقعیت خود در بین 5 تیم برتر فوتبال ایران در لیگ بیست‌وسوم را حفظ کنند.

دو تیم در حالی امشب از ساعت 20 به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند که در 13 تقابل اخیرشان در لیگ برتر، ملوانی‌ها نتوانسته‌اند مقابل تراکتور برنده شوند و 5 برد در کارنامه سرخ‌پوشان تبریزی دیده می‌شود و 8 بار هم از جمله دیدارشان در دور رفت فصل جاری، با نتیجه تساوی به پایان رسیده است! آخرین برد ملوان مقابل تراکتور در بهمن‌ماه 1389 به‌دست آمد و حالا شاگردان مهدی تارتار به دنبال شکستن طلسمی 13 سال هستند! کمیته داوران مسئولیت قضاوت نبرد شاگردان حمید مطهری و مهدی تارتار را به وحید زمانی سپرده و این داور کم‌نام‌ونشان فوتبال ایران قرار است مصاف تیم‌های تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی را قضاوت کند.

ترکیب احتمالی تراکتور تبریز

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، مهدی حسینی، صفا هادی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

ترکیب احتمالی ملوان بندرانزلی

افشار صداقت، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، مجید عیدی، جلال مداحی، محمدرضا بردبار، پویا پورعلی، مهران احمدی، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

ت ت
کدخبر: 217687 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها