زننده گل قهرمانی پرسپولیس اعتراف کرد /گل من آفساید بود !

زننده گل قهرمانی پرسپولیس بر این باور است که خطای داوری فقط به سود سرخ پوشان نبوده است.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس اعتراف کرد /گل من آفساید بود !

به گزارش منیبان ؛شانزدهمین قهرمانی پرسپولیس در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران که با پیروزی لحظه آخری مقابل مس رفسنجان رقم خورد، با یک حاشیه جدی مواجه شده و آن هم گل منجر به پیروزی سرخپوشان پایتخت است که توسط گیورگی گولسیانی زده شد؛ گلی که به گواه کارشناسان داوری، در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

مدافع گرجستانی و گلزن سرخ‌ها طی گفت‌وگویی در خصوص گلزنی مقابل مس رفسنجان و رساندن تیمش به مقام قهرمانی لیگ برتر، گفت:از آن زاویه‌ای که دوربین تلویزیونی نشان داد، به نظر منطقی باشد که بگوییم من در آن لحظه در شرایط آفساید قرار داشتم، اما متاسفانه در ایران و در لیگ برتر، یک سیستم روشن و واضح در مورد تکنولوژی‌های ویدیویی و var نداریم و قادر نیستیم تمامی لحظات مهم بازی را آنالیز کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس، تصریح کرد:

 اما همانطور که من در طول بازی نیز تصور می‌کردم برخورد دروازه‌بان مس با من قطعاً پنالتی بود و او ضربه محکمی به صورت من زد. بعد‌ها نیز شنیدم که بسیاری از کارشناسان گفتند که این صحنه پنالتی بوده و حتی او در یک موقعیت دیگر نیز باید با کارت قرمز مواجه می‌شده است. ولی به هر حال این مشکل در فوتبال ایران وجود دارد و بدون حضور وی‌ای آر تصمیم گیری برای داوران نیز بسیار سخت خواهد بود.

ت ت
کدخبر: 218744 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها