هدیه ویژه قلعه نویی به بازیکن استقلال

سرمربی تیم ملی کشور به مدافع چپ استقلال پس از یک سال درخشان فرصت مجدد بازی در تیم ملی را داد.

هدیه ویژه قلعه نویی به بازیکن استقلال

به گزارش منیبان ؛   سید ابوالفضل جلالی پس از جام جهانی 2022 انتظار زیادی کشید تا دوباره نامش در فهرست تیم ملی ایران قرار بگیرد و فرصت بازی به دست نیاورد که این اتفاق طی یک سال و هفت متوالی برای او نیفتاده بود تا اینکه در دیدار گذشته مقابل هنگ کنگ با نظر امیر قلعه‌نویی این شانس را پیدا کرد و حتی به ترکیب هم رسید.

مدافع چپ تند و تیز استقلال که فصل درخشانی داشت و 10 پاس گل هم داد و در رده دوم جدول برترین پاسورهای لیگ برتر قرار گرفت، با عملکرد موثرش دوباره در لیست نهایی تیم ملی ایران قرار گرفت، اما برخلاف فیفا دی قبلی در فروردین‌ماه، این بار به میدان رفت و عملکرد خوبی مقابل هنگ کنگ به نمایش گذاشت.

ابوالفضل جلالی در دو دیدار تیم ملی ایران در فروردین‌ماه امسال مقابل ترکمنستان به طور کامل روی نیمکت نشسته بود و میلاد محمدی در هر دو بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشت، اما در جدال با هنگ‌کنگ جای این دو نفر عوض شد و مدافع چپ استقلال در جمع 11 نفر اصلی قرار گرفت و 66 دقیقه در ترکیب بود.

مدافع چپ استقلال که پیش از این سه بازی ملی داشت و آخرین بار برای تیم ایران به‌عنوان یار جانشین در جام جهانی مقابل آمریکا به میدان رفته بود، با حضور ثابت برابر هنگ کنگ نشان داد می‌تواند تبدیل به مهره قابل اعتمادی برای قلعه‌نویی در مسابقات آینده باشد.

 

ت ت
کدخبر: 219388 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها