واکنش غریب الوقوع علی‌دایی به پیشنهاد هدایت پرسپولیس

این روزها زمزمه های بسیاری درباره انتخاب علی دایی برای سرمربیگری سرخپوشان به گوش می رسد.

واکنش غریب الوقوع علی‌دایی به پیشنهاد هدایت پرسپولیس

به گزارش منیبان ؛  این روزها که پرسپولیسی‌ها منتظر مشخص شدن تکلیف نیمکت خود هستند، نام‌های مختلفی به میان آمده که در صورت منتفی شدن حضور اوسمار ویرا روی نیمکت این تیم، ممکن است جانشین این مربی برزیلی شوند که توانست سرخپوشان را به قهرمانی برساند.

نام‌هایی که در این چند روز به میان آمده، شاید حضورشان روی نیمکت پرسپولیس در مقطع فعلی کمی بعید به نظر برسد. علی دایی مطرح‌ترین چهره‌ای است که نام او در رسانه‌ها مطرح شده تا بار دیگر به پرسپولیس بازگردد. هرچند هیچ اتفاقی را نمی‌توان به صورت صد درصدی رد کرد، اما دایی در سال‌های اخیر و پس از ماجراهایی که در سایپا داشت و واکنش‌هایی که از خود نشان داد، اعلام کرد که دیگر علاقه‌ای به حضور در فوتبال ندارد و می‌خواهد با خانواده‌اش باشد.

در این بین بعید به نظر می‌رسد که دایی بخواهد چرخش ۱۸۰ درجه‌ای داشته باشد و بار دیگر با مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس، هوای بازگشت به فوتبال به سرش بزند. بنابراین می‌توان منتظر واکنش قریب‌الوقوع علی دایی هم بود و اینکه بار دیگر نسبت به مطرح شدن نامش و بازی کردن با اسم او برای انتخاب مربیان دیگر ناراحت شود.

در کنار نام علی دایی یک نام آشنای دیگر هم مطرح شده است. دراگان اسکوچیچ که پس از کودتا در تیم ملی فوتبال و عزل او از سرمربیگری ایران در آستانه جام جهانی 2022 به کرواسی بازگشت و از سوی فدراسیون فوتبال این کشور به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال کشورش انتخاب شد. اسکوچیچ اکنون نیز وضعیت خوبی در کرواسی دارد و می‌تواند با تیمش به یورو صعود کند.

 

ت ت
کدخبر: 219909 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها