ستاره هلندی:

برای داور متاسفم /وقت تلف کرد تصمیم غلط هم گرفت

دنزل دامفرایس ستاره معروف هلندی نسبت به تصمیم و حرکت داوری اعتراض خود را نشان داد.

 برای داور متاسفم /وقت تلف کرد تصمیم غلط هم گرفت

به گزارش منیبان ؛  در جریان دیداری حساس از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی هلند و فرانسه که با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید، صحنه‌ای جنجالی خلق شد.

 

در این بازی، ژاوی سیمونز موفق شد توپ را به تور دروازه فرانسه بچسباند، اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. پس از خوشحالی بازیکنان و در حالی‌که آنها سر از پا نمی‌شناختند، آنتونی تیلور، داور انگلیسی بازی، به سمت کمکش رفت و پس از صحبتی کوتاه با او گل را رد کرد.

aaye0a3m

در این صحنه، دنزل دامفرایس به دلیل اینکه در آفساید قرار داشت و برای مایک مانیان، دروازه‌بان فرانسه، مزاحمت ایجاد کرد، باعث شد کمک داور آن را آفساید تشخیص دهد. تیلور پس از تصمیمش هم ثانیه‌هایی با کمک داور ویدئویی صحبت کرد اما در نهایت شرایط باب میل فرانسوی‌ها رقم خورد و گل تأیید نشد.

ستاره هلندی که به خاطر او گل سیمونز مردود اعلام شد، در پایان بازی عصبانی بود و گفت: «مایه تاسف است. من در کنار دروازه‌بان بودم اما در مسیر شوت، خیر. گل نباید مردود اعلام می‌شد. داور سه دقیقه وقت تلف کرد تا تصمیمی غلط بگیرد که عجیب بود.»

دامفرایس ادامه داد: «من در آن صحنه نمی‌توانستم کار دیگری انجام دهم. سعی کردم با آرامش به داور توضیح بدهم که جلوی دروازه‌بان یا در مسیر ضربه قرار نگرفته‌ام، اما او احساس می‌کرد که من خیلی به مانیان نزدیک بودم. توپ می‌توانست به من برسد و گل بزنم اما اینطور نشد. در آن شرایط کار دیگری نمی‌توانستم انجام دهم.»

 

ت ت
کدخبر: 221676 تاریخ انتشار
منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها