زور استقلال به خرید قایدی نمی‌رسد !

باشگاه استقلال توان جذب مهدی قایدی را ندارد و این بازیکن در ترکیب تیم نکونام قرار نمی گیرد.

زور استقلال به خرید قایدی نمی‌رسد !

به گزارش منیبان ؛  به تازگی دوباره بحث حضور مهدی قایدی در استقلال مطرح شده است. این اخبار در حالی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که طبق برآوردی که اخیرا شد باشگاه استقلال باید برای جذب مهدی قایدی رقمی معادل ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه کند.

بخشی از این رقم هنگفت اختصاص دارد به دریافت رضایتنامه بازیکن استقلال از باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی باید به عنوان دستمزد به این بازیکن پرداخت شود.اخیرا به باشگاه‌ها اعلام شد باید سقف بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی را رعایت کنند و بالطبع باشگاه استقلال نیز قادر نخواهد بود نیمی از کل بودجه خود را فقط مصروف جذب یک بازیکن کند و باید پرونده جذب این بازیکن را توسط باشگاه استقلال بست.

تنها راه استقلال برای جذب قایدی این است که فردی را پیدا کند که در قالب کمک هواداری هزینه جذب مهدی قایدی را خارج از سیستم مالی باشگاه استقلال پرداخت کند و همچون اقداماتی که گا‌ها توسط یکی از هواداران پرسپولیس می‌شود، با پرداخت مبالغی خارج از سیستم زمینه ساز جذب این قبیل بازیکنان شود.

البته روشن نیست که اساسا این قبیل اقدامات مورد تایید نهاد‌های نظارتی قرار بگیرد و چنین اجازه‌ای داده شود یا خیر، چون اخیرا گفته شد که باشگاه‌ها نباید با کمک از هواداران در راستای بستن تیم اقدام کنند.  

به هرحال ماجرای بازگشت مهدی قایدی به استقلال با وجود اطلاع رسانی‌های اخیر نمی‌تواند از جنبه عقلی و حساب و کتابی درست باشد.  

ت ت
کدخبر: 222450 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها