رامین رضاییان از بلاتکلیفی در آمد

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با مدیران باشگاه الوصل امارات جلسه وارد مذاکره شده است.

رامین رضاییان از بلاتکلیفی در آمد

به گزارش منیبان ؛ تیم فوتبال سپاهان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر پس از تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در رده سوم جدول قرار گرفت با این حال زردپوشان اصفهانی در مسابقات جام حذفی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

پس از دیدار فینال جام حذفی رامین رضائیان عنوان کرد که آخرین بازی را با پیراهن این تیم انجام داده و فصل آینده در سپاهان نخواهد بود. در همین حال رضائیان برای گذراندن تعطیلات به خارج از کشور سفر کرده و چندین نوبت با مدیران باشگاه الوصل امارات برای حضور در این تیم جلسه برگزار کرده است.

رضائیان در طول فصل گذشته برای تمدید قرارداد با مدیران وقت باشگاه سپاهان به توافق رسیده بود اما با تغییراتی که در بدنه این باشگاه صورت گرفت او ترجیح داده که فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند. مذاکرات رضائیان با مدیران الوصل مثبت بوده و رسانه‌های اماراتی نیز طی یکی، دور روز گذشته این موضوع را تأیید کرده‌اند اما قرار است این بازیکن جلسه‌ای نیز با مدیران باشگاه سپاهان برگزار کند و باید دید در پایان این جلسه چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

احتمال اینکه رضائیان در سپاهان بماند ضعیف است اما هنوز چیزی به اتمام نرسیده و طی روزهای آینده سرنوشت این بازیکن مشخص می‌شود.

ت ت
کدخبر: 222461 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها