دست و پا زدن پرسپولیس بی‌فایدست /ترابی 3 ماه پیش قرارداد میلیاردی بسته !

از قرار معلوم مهدی ترابی مدت هاست با باشگاه تراکتور قرارداد بسته و در فصل جدید برای این باشگاه تبریزی بازی خواهد کرد.

دست و پا زدن پرسپولیس بی‌فایدست /ترابی 3 ماه پیش قرارداد میلیاردی بسته !

به گزارش منیبان ؛ در روزهای اخیر شایعاتی به گوش رسیده مبنی بر این‌که پرسپولیس درتلاش است تا این بازیکن را برگرداند که البته بی‌پایه و اساس است چراکه خود قرمزها می‌دانند ترابی رفته و دیگر برنمی‌گردد.حالا نزدیکان این بازیکن موضوعی را فاش کرده‌اند که بسیار جالب توجه است. آنها می‌گویند مهدی ترابی از 3 ماه قبل با مدیران باشگاه تراکتور توافق و همان زمان اعلام کرد به طور قطع به این باشگاه ملحق می‌شود. طبق قانون بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است، بدون هیچ مشکلی می‌توانند با باشگاه دیگری مذاکره کنند. بنابراین مهدی ترابی و تراکتور هم کار غیرقانونی انجام ندادند و مذاکرات خود را در زمان نقل و انتقالات زمستانی آغاز کردند. 

نزدیکان ترابی می‌گویند همان زمان توافقات نهایی بین طرفین حاصل شد و مشخص بود زنوزی مالک تراکتور قصد دارد برای فصل جدید تیمی قدرتمند ببندد. تراکتوری‌ها در همان زمان به ترابی گفته بودند منتظر خریدهای بزرگ این باشگاه باشد. مبلغ توافقی بین طرفین هم یک میلیون دلار بود که تراکتور اعلام کرد پول را به به این بازیکن پرداخت خواهد کرد، یعنی به دلار. بنابراین اگر قیمت دلار بالا برود، مهدی ترابی اصلا نگران تورم نخواهد بود! 

جالب اینجاست که پرسپولیسی‌ها اصلا از این مساله با خبر نبودند و بعد از پایان لیگ سر وقت این بازیکن رفتند تا با او مذاکره کنند. ترابی هم در طول مذاکرات خیلی بی‌میل نشان می‌داد. او در هفته‌های اخیر هم به طور کامل سکوت کرده تا مبادا خیلی در اخبار باشد و هواداران موضع تندی علیه‌ او بگیرند. بنابراین به خوبی می‌توان فهمید ماجرای واگذاری تراکتور و خستگی زنوزی هم کاملا ساختگی بوده چراکه از ماه‌ها قبل فعالیت‌هایش را برای بستن تیم قوی آغاز کرده بود. او قصد داشت با این اقدام تنها توجهات استانی را به سمت تراکتور معطوف کند و بتواند امتیازی بگیرد. 

زنوزی روز جمعه هم رسما اعلام کرد برای فصل جدید دوباره مالک تراکتور خواهد بود و مشکلی وجود ندارد. زنوزی همچنین خبر از بستن تیمی قدرتمند برای فصل جدید داد، تیمی که بتواند سرانجام قهرمان رقابت‌های لیگ‌برتر شود. آنها به باشگاه‌های دیگر اعلام کرده‌اند ستاره‌های خود را به آنها نمی‌دهند. آنها برای خط حمله ترابی را جذب کرده‌اند و با دانیال اسماعیلی‌فر هم پیش قرارداد بسته‌اند. بخشی از دستمزد این بازیکن هم هفته گذشته در تهران پرداخت شد تا مشخص شود فعلا متمول‌ترین تیم لیگ ایران تراکتور است. آنها بخش خصوصی هستند و از بودجه دولتی ارتزاق نمی‌کنند.

ت ت
کدخبر: 223034 تاریخ انتشار
منبع جام جم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها