درگیری شدید پرسپولیسی‌ها به خاطر بیرانوند!

بعد از واکنش بیرانوند به اتفاقات اخیر درگیری شدیدی بین هواداران پرسپولیس رخ داد.

درگیری شدید پرسپولیسی‌ها به خاطر بیرانوند!

به گزارش منیبان، بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس، حرف و حدیث های زیادی در مورد جدایی علیرضا از پرسپولیس به وجود آمد. خیلی از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از رفتار بیرانوند به خاطر فسخ قراردادش ناراحت بودند و حتی چند پیشکسوت هم مصاحبه های تندی علیه شماره یک تیم ملی انجام دادند. خود بیرانوند چند هفته را در سکوت مطلق گذراند و انتقادات را تحمل کرد. با این حال علیرضا چهارشنبه شب با انتشار یک ویدئوی جنجالی، واکنش خود را به اتفاقات اخیر نشان داد. بعد از توضیحات و صحبت های بیرانوند در خصوص ماجرای فسخ قراردادش، درگیری شدیدی زیر پست منتشر شده توسط بیرانوند به وجود آمد و دو دستگی عجیبی بین پرسپولیسی ها شکل گرفت.

عده ای از پرسپولیسی ها بیرانوند تحت هر شرایطی مقصر می دانند و معتقدند او به خاطر پول قراردادش را فسخ کرد. این عده که شدیدترین انتقادات را به علیرضا کردند، اصلا نمی خواهند او به پرسپولیس برگدد و از جدایی او استقبال هم می کنند. با این حال عده ای دیگر از هواداران پرسپولیس نظر متفاوتی داشتند و از بازگشت بیرو استقبال کردند. این عده می گویند منافع پرسپولیس از هر چیزی مهم تر است و اگر بیرانوند هم دچار اشتباهی شده، می بایست مدیریت بهتری در این خصوص صورت می گرفت و کار به اینجا نمی کشید.

این عده معتقدند بیرانوند ستاره تیمشان است و حق دارد پول بیشتری طلب کند. آن ها درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس را مقصر می دانند و معتقدند تحت هیچ شرایطی نباید اجازه جدایی به بیرانوند داده شود. این عده کاملا بر این عقیده هستند که جدایی بیرانوند پرسپولیس را درون دروازه وارد چالشی جدی خواهد کرد. هرچند نزدیکان بیرانوند و شاید حتی خودش هم معتقد باشند که او نباید به این شکل از پرسپولیس جدا می شد ولی نمی شود از کیفیت بالای او و همچنین تاثیر زیاد علیرضا در قهرمانی پرسپولیس طی سال های اخیر به راحتی گذشت. همچنین همانطور که بیرانوند هم در ماجرای جدایی اش از پرسپولیس مقصر است، نمی شود گفت مدیران این باشگاه کاملا بی تقصیر بودند و هیچ تقصیری گردن آن ها نیست. چیزی که کاملا مشخص است، این جدایی هم به ضرر بیرانوند است و هم پرسپولیس را وارد چالش بزرگی خواهد کرد و احتمالا تاثیر آن را در طول فصل بعد خواهیم دید.

ت ت
کدخبر: 223846 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها