تمسخر و هو شدن ستاره تیم ملی توسط هواداران / چه حرکت زشتی!

هواداران تیم ملی اسپانیا حمایت‌شان را از مارک کوکوریا در مقابل اعتراض آلمانی‌ها به او نشان دادند.

تمسخر و هو شدن ستاره تیم ملی توسط هواداران / چه حرکت زشتی!

به گزارش منیبان ؛ تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی فرانسه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و مجوز حضور در دیدار فینال این تورنمنت جذاب را به دست آورد.

یکی از اتفاقات جالبی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به واکنش هواداران آلمانی حاضر در ورزشگاه به کوکوریا بود. برخورد توپ به دست این بازیکن در دقیقه ۱۰۶ بازی برابر آلمان در مرحله یک چهارم نهایی که با تصمیم داور هند و پنالتی اعلام نشد، همچنان باعث ناراحتی هواداران آلمان است و آنها در جریان این بازی بارها او را هو کردند.

اما پس از پایان بازی و در حالی که تعدادی از بازیکنان مانند کوکوریا و خوسلو در زمین مانده بودند تا عکس‌هایی را به یادگار با فرزندان‌شان بگیرند، هوادارانی هم که روی سکوها مانده بودند تصمیم گرفتند که حمایت‌شان را از این بازیکن نشان دهند و بارها او را تشویق کردند و او هم با خوشحالی به این تشویق‌ها واکنش نشان داد.

هواداران آلمانی حاضر در ورزشگاه آلیانز آرنا با هر توپی که به دست کوکوریا می‌رسید، برایش سوت می‌زدند و او را هو می‌کردند اما او به خوبی توانست با این وضعیت کنار بیاید و عثمان دمبله را در جریان این بازی حساس به صورت کامل مهار کرد تا یک بازی درخشان دیگر را در یورو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته باشد.

ت ت
کدخبر: 224755 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها