یک بحران جدی یقه پرسپولیسی‌ها را گرفت / صدای هواداران درآمد

هنوز هواداران پرسپولیس از نقل و انتقالات تیمشان راضی نشدند.

یک بحران جدی یقه پرسپولیسی‌ها را گرفت / صدای هواداران درآمد

به گزارش منیبان ؛ در حالی که حدود یک ماه از آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی می‌گذرد، پرسپولیس تنها سه خرید در بازار انجام داده و در عین حال شش بازیکن خود را به تیم‌های دیگر واگذار کرده است. نکته جالب اینکه از این نفرات خروجی چهار نفر جزء بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس بودند که حالا از این تیم جدا شدند.

در این پنجره علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف و مهدی ترابی کار خود را در این تیم به پایان رساندند. در بین بازیکنان تمدیدی هم هنوز تکلیف گئورگی گولسیانی روشن نشده و مشخص نیست که چه سرنوشتی را خواهد داشت.

این در شرایطی است که ایوب العملود، فرشاد احمدزاده و علی علیپور سه بازیکنی هستند که در این پنجره نقل و انتقالات به پرسپولیس ملحق شدند که از بین آنها دو نفر در لیست بازیکن لیگ برتری و یک نفر در فهرست بازیکن خارجی حضور دارند.

2056794

لیست بزرگسالان پرسپولیس اکنون 17 بازیکن در فهرست خود دارد. نکته جالب اینکه پرسپولیسی‌ها هنوز تکلیف دروازه‌بان شماره یک خود را روشن نکردند و به نظر می‌رسد یکی از این سه جای خالی به آنها خواهد رسید. همچنین پرسپولیس در پست مدافع چپ هنوز بازیکنی را ندارد و جای خالی مهدی ترابی هم هنوز تکمیل نشده است.

**ابهام در سرنوشت جانشین بیرو

احمد گوهری فعلا تنها دروازه‌بان بزرگسال پرسپولیس محسوب می‌شود و ابهام جدی در سرنوشت این بازیکن و البته جانشین بیرانوند وجود دارد. احمد گوهری احتمالا از پرسپولیس جدا خواهد شد و سرخپوشان به جای او یک دروازه‌بان بزرگسال را جذب خواهند کرد تا به این ترتیب، امیررضا رفیعی تبدیل به دروازه‌بان ذخیره قرمزها شود.

 


ت ت
کدخبر: 226541 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها