هوش مصنوعی طراحان لباس المپیک کشور را شرمنده کرد ! /چه طرح خاصی + ببینید

انتشار تصاویر لباس کاروان ایران در المپیک پاریس با واکنش‌های فراوان و طنزآمیز مردم همراه شده است‌.

هوش مصنوعی طراحان لباس المپیک کشور را شرمنده کرد ! /چه طرح خاصی + ببینید

به گزارش منیبان ؛ انتشار تصاویر لباس کاروان ایران در المپیک پاریس با واکنش‌های فراوان و طنزآمیز مردم همراه شد و به دستمایه‌ای برای شوخی و انتقاد تبدیل شد. شخصی در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود: «لباسی که برای المپیک قرار است بپوشند، انگار لباس‌های کادر درمان است و اسپانسر آن هم دانشگاه علوم پزشکی است.» دیگری گفت: «این لباس کاروان المپیک ایران بود؟ خدا وکیلی یاد مدافعان سلامت در دوران کرونا افتادم. چرا خب؟ الان این قایق‌ران است یا پرستار؟»

image

فرد دیگری با اشاره به تنوع لباس‌های اصیل قومیتی ایران بیان کرد: «این همه لباس‌های زیبای سوزن‌دوزی هرمزگان، لباس‌های شمالی‌ها، جنوبی‌ها، کردها و لرها داریم. این همه تنوع طرح و رنگ داریم. بعد نمایندگان ما را با روپوش سفید پرستاری به المپیک فرستادند.» برخی نیز با انتشار عکسی از رضا عطاران در لباس پرستاری، اظهار داشتند: «فکر کنم منبع الهام طراحی لباس کاروان ایران در المپیک را پیدا کردم.»

در حال حاضر، این سوال برای رسانه‌ها و مردم مطرح است که آیا برای طراحی یا باز هم بهتر بگوییم «عدم طراحی» این لباس، بودجه‌ای در نظر گرفته شده؟ هزینه‌ای پرداخت شده؟ طراح مشخصی داشته است؟

IMG_20240728_132535_458

سوال تلخ‌تر آن است که روزهای اوج پیشرفت فناوری و خودنمایی هوش مصنوعی، حتی نمی‌توانستیم از این ابزارها استفاده کنیم تا با لباسی بی رنگ و نشان و شبیه به پوشش کادر درمان در رقابت‌ها حاضر نشویم؟ در حالی که با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی و در کمتر از یک ساعت می‌توان لباس‌هایی طراحی کرد که نمادی از فرهنگ ایرانی و اسلامی باشند. هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که با الهام از عناصر فرهنگی و هنری ایران، طرح‌هایی زیبا و منحصر به فرد ایجاد کند. ایده‌ای از هوش،مصنوعی برای لباس المپیک‌ در سرزمین‌ نقش و رنگ، ترنج و زیبایی را مشاهده می‌کنید. 

 


ت ت
کدخبر: 227358 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها