استقلال و پرسپولیس با این خبر شوکه شدند !

خبری تلخ درباره دو ورزشگاه سرخابی ها را عصبانی کرد.

استقلال و پرسپولیس با این خبر شوکه شدند !

به گزارش منیبان ؛ علی جوادی مدیرعامل ورزش و جوانان استان تهران ادامه استفاده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از دو ورزشگاه کاظمی و امام رضا را منوط به ایجاد یک ارتباط مالی کرده است.

چند سال پیش بود که دو ورزشگاه کاظمی و امام رضا طی یک قرعه‌کشی جنجالی به استقلال و پرسپولیس واگذار شدند. این اتفاق از همان مقطع مجادلات زیادی را به همراه داشت و همچنان هم این دو ورزشگاه و صحبت‌هایی که درباره امکانات و چگونگی واگذاری آنها به استقلال و پرسپولیس مطرح می‌شود، محل اختلاف هواداران و پیشکسوتان دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران است.

به هر ترتیب اما دولت باید توسط وزارت ورزش و جوانان شرایط را برای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مهیا می‎‌کرد و در این بین ورود آنها به این عرصه به دلیل نداشتن زیرساخت و منفی بودن تراز مالی میسر بنود. در این بین پیشنهاد هبه کردن دو ورزشگاه کاظمی و امام رضا به دو باشگاه بزرگ پایتخت مطرح شد تا هم جای املاکی که پس از انقلاب از آنها گرفته شده بود را پر شود و هم شرایط برای ورود دو باشگاه به فرابورس و بورس فراهم شود.

درنهایت این طرح به شکل جدی پیش رفت و بارها اعلام شد که دو ورزشگاه کاظمی و امام رضا به مالکیت استقلال و پرسپولیس درآمده‌اند. این اما اتفاقی بود که در عمل هیچگاه اتفاق نیفتاد و از وعده و وعید و شعار عبور نکرد.

 


ت ت
کدخبر: 227635 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها