درویش با این خرید هواداران پرسپولیس را ناامید کرد

پس از جدایی پرحاشیه علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، جذب جانشین برای او، به پروسه‌ای سخت و زمان‌بر تبدیل شده است.

درویش با این خرید هواداران پرسپولیس را ناامید کرد

به گزارش منیبان، پس از جدایی پرحاشیه علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، جذب جانشین برای او، به پروسه‌ای سخت و زمان‌بر تبدیل شد که انتظار طولانی و نگرانی هواداران این تیم را در پی شد.

دیروز در خبرها داشتیم گویا مدیران این باشگاه مشغول مذاکرات فشرده با هیلتون لیتی دروازه‌بان فصل قبل آنتالیا اسپور هستند تا بتوانند این گلر 33 ساله را راضی به حضور در ایران کنند. بازیکنی که فصل گذشته 35 مسابقه در تمامی رقابت‌ها برای آنتالیا اسپور به میدان رفت و پیش از آن سابقه بازی برای بنفیکا را هم در کارنامه ثبت کرده بود. لیتی در تیم های بوایشتا پرتغال، بوتافوگو برزیل و ... هم سابقه بازی دارد. بررسی کارنامه موفق این گلر موجی از امید و رضایت را نزد پرسپولیسی‌ها بوجود آورد‌. اما شب خبری دیگر مبنی بر توافق قطعی پرسپولیس با الکسیس گندوز، دروازه‌بان اهل کشور الجزایر منتشر شد.

گندوز که در سن‌اتین فرانسه متولد شده و ملیت الجزایری دارد، فوتبال خود را از تیم B سن‌اتین آغاز کرد و در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه رسید. وی سپس به مدت دو سال برای تیم «پائو» در سطح سوم فوتبال فرانسه به میدان رفت و در ادامه به تیم اتحاد الجزایر ملحق شد.

این دروازه‌بان 28 ساله دو سال بعد با باشگاه بلوزداد الجزایر قرارداد بست و با تیم فوتبال این باشگاه به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی الجزایر دست یافت. وی فصل گذشته 33 بار در دروازه بلوزداد ایستاد و 19 مسابقه توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

مقایسه عملکرد این دو دروازه‌بان باعث شد تا هواداران پرسپولیس نسبت به انتخاب گندوز واکنش منفی نشان داده و هیلتون لیتی را گزینه مناسب‌تری برای جانشینی علیرضا بیرانوند بدانند در زیر بعضی از این نظرات را با هم می‌خوانیم:

نورت‌لند در شبکه مجازی ایکس با انتشار تصویر زیر نوشت: ‌هر دو گزینه در دسترس‌اند،یکی همبازی بیرانوند که نیمکت نشینش کرده بود ،گلر سابق بنفیکا پرتغال با سابقه خوب و استایل گلری مناسب ارزش یک میلیون دلاری و دومی گوندوز الجزایری ضعیفتر و البته ارزانتر. چرا باشگاه بین لیت و گوندوز سراغ کسی که از نظر فنی و سابقه ضعیف تره میره؟


ت ت
کدخبر: 227893 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها