تصمیم مهم قلعه نویی برای رامین رضاییان و احمد نوراللهی!

تیم ملی فوتبال کشورمان به زودی در مسابقات مقدماتی جام جهانی به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

تصمیم مهم قلعه نویی برای رامین رضاییان و احمد نوراللهی!

به گزارش منیبان، بارها از لزوم جوانگرایی در تیم ملی فوتبالمان گفته ایم اما واقعیت این است که اگر فوتبال ما با جوانان خود نتواند کیفیت های فنی لازم را ارائه کند باز هم مجبور هستیم از بهترین های باتجربه مان بهره ببریم.

امروز در تیم ملی فوتبال کشورمان برخی از نفرات در پست های خود واقعا بهترین هستند اما کماکان امیر قلعه نویی تمایلی به استفاده از آنها در تیم ملی فوتبال کشورمان ندارد.

رامین رضاییان در دفاع راست و احمد نوراللهی در هافبک میانی 2 تن از بهترین مردان فوتبال امروز ما هستند که متاسفانه امیر قلعه نویی یکی را به علت بی انضباطی و دیگری را به علت سن و سال بالا به تیم ملی در آخرین اردوی خود دعوت نکرده است.

در تیم ملی امروز ما هیچ کس بهتر از رامین رضاییان در دفاع راست آماده نیست، تمرینات کشنده و انگیزه بالای رامین رضاییان در تمرینات استقلال نشان می دهد رامین 34 ساله آماده سپری کردن بهترین سال خود در فوتبال ایران است.

اما در برخی از پست ها بازیکنان سن و سال دار ما آن قدر نسبت به بقیه تواناتر نیستند که نخواهیم از کنار نامشان بگذریم. مردانی چون وحید امیری، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده و کریم انصاری فرد در شش ماه گذشته به همین دلیل از اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان حذف شده اند.

احمد نوراللهی هم یکی از بهترین های فوتبال ماست که با یک دوراندیشی و مدیریت انسانی می توانیم اسباب عذرخواهی او از مربیان تیم ملی و برگشتن او به تیم ملی فوتبال کشورمان را فراهم کنیم.


ت ت
کدخبر: 228120 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها