در شب پاگشای شاهزاده ایرانی ؛ قهرمان با تساوی شروع کرد + ویدئو

مهاجم ایرانی در دقیقه ۷۵ به عنوان بازیکن تعویضی به جای چالهان اوغلو وارد زمین شد تا به صورت رسمی اولین بازی خود را در سری A تجربه کند.

در شب پاگشای شاهزاده ایرانی ؛ قهرمان با تساوی شروع کرد + ویدئو

به گزارش منیبان ؛  مهدی طارمی از دقیقه 75 وارد زمین شد و روی گل دوم اینتر نیز تاثیر گذار بود اما در نهایت پنالتی دقیقه 90+3 طعم شیرین پیروزی در اولین بازی سری آ را از طارمی گرفت.

 اینتر و جنوا در هفته اول از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز بود.

به گزارش فوتبالی ، اینتر که در فصل گذشته قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا شده بود، حالا در فصل جدید نتوانست شروع چندان خوبی داشته باشد و تنها یک امتیاز به دست آورد.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی اینتر که خرید جدید نراتزوری ها به حساب می آید، در دقیقه 75 به جای هاکان چالهان‌اوغلو وارد میدان شد و به این ترتیب اولین بازی خود را در رقابت های سری آ ایتالیا تجربه کرد. مهدی طارمی روی گل دوم اینتر به جنوا اثر گذار بود.

در این بازی الساندرو وولیاکو در دقیقه 20 بازی گل اول را برای جنوا به ثمر رساند. ده دقیقه بعد یعنی در دقیقه 30 بازی، مارکوس تورام گل اول اینتر را زد و بازی را یک بر یک مساوی کرد. در دقیقه 82 بازی مارکوس تورام گل دوم را برای اینتر به ثمر رساند و بازی را دو بر یک کرد. در دقیقه 95 بازی بود که از روی نقطه پنالتی، جنوا موفق شد توسط جونیور مسیاس گل دوم را به ثمر برساند و بازی را دو بر دو مساوی کند.


ت ت
کدخبر: 230964 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها