گزینه پرسپولیس دوباره گران‌ترین بازیکن تاریخ لخ شد!

علی قلی‌زاده پس از یکسال بالاخره شروع به نشان دادن توانایی‌ها و مهارت‌های خود کرد.

گزینه پرسپولیس دوباره گران‌ترین بازیکن تاریخ لخ شد!

به گزارش منیبان ؛  لخ پوزنان لهستان که قلی‌زاده را در اختیار دارد و در چهار هفته ابتدایی لیگ استراکلاسا هفت امتیاز کسب کرده بود، شنبه شب مقابل زاگلبیه قرار گرفت و در شهر لوبین به میدان رفت که در دقیقه 19 شاگردان نیلز فردریکسن در زمین حریف خود پیش افتادند.

تیم مهمان روی یک حرکت زیبا به گل رسید؛ جوئل پریرا توپ را از کنار زمین به میدان میدان فرستاد، میکائیل اسحاق توپ را به علی قلی‌زاده رساند و این بازیکن با پاس در عمق عالی برای آفونسو سوسا فرصت گلزنی ساخت تا این هافبک پرتغالی توپ را دور از دستان دومینیک هلادون تبدیل به گل کند. این اولین گل بازیکن پرتغالی و اولین پاس گل بازیکن 28 ساله ایرانی برای لخ پوزنان بود.

عملکرد علی قلی‌زاده در نخستین حضور ثابت در فصل جدید لیگ لهستان مقابل زاگلبیه مورد تحسین هواداران در فضای مجازی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: «اولین اتفاق مثبت تهاجمی از قلی‌زاده در لخ. ما موفق شدیم!»

علی قلی‌زاده پس از یکسال بالاخره شروع به نشان دادن توانایی‌ها و مهارت‌های خود کرد. او در هفته گذشته هم یک موقعیت عالی ساخت که باید تبدیل به گل می‌شد، اما فیابما به طرز فاجعه‌باری آن را از دست داد. پاول گولاسفسکی در توئیتر نسبت به این اتفاق ننوشته: «یک پاس تمیز برای سوسا.»

 

 

 


ت ت
کدخبر: 231019 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها