سرمربی تراکتور برای پرسپولیس نقشه دارد

تراکتوری ها به شکستن طلسم پنج ساله که پیروزی بر سرخ پوشان تهرانی است امیدوارند.

سرمربی تراکتور برای پرسپولیس نقشه دارد

به گزارش منیبان ؛ هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌چهارم قرار است به مانند هفته نخست در ۲ روز پایانی هفته پیگیری شود. نگاهی به برنامه هفته دوم نشان می‌دهد که مهم‌ترین بازی هفته و شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل قرار است در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود؛ جایی‌که تراکتورِ متحول‌شده بعد از کسب پیروزی ۲گله در گام نخست مقابل مس رفسنجان باید برابر پرسپولیس قرار گیرد و سرخ‌پوشان پایتخت بعد از توقف در گام نخست مقابل ذوب‌آهن، در سودای کسب اولین پیروزی‌شان در لیگ بیست‌وچهارم هستند.

تراکتور و پرسپولیس همواره دیدارهای جذاب و البته پرحاشیه‌ای را برابر هم برگزار کرده‌اند. حضور 4 بازیکن فصل گذشته پرسپولیس (علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و مهدی عبدی) در فهرست تراکتور باعث شده تا بیش از پیش جذابیت و حساسیت نبرد دو تیم افزایش پیدا کند. در این میان، باز بودن پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس بیرانوند سبب آن شده که توجهات به سوی دروازه‌بان شماره یک جدید سرخ‌پوشان تبریز و دروازه‌بان پیشین پرسپولیس بیش از سایر بازیکنان باشد.

کارنامه ناامیدکننده سرخ‌های تبریزی در ۱۰ رویارویی اخیر!

تراکتوری‌ها در طول 10 رویارویی اخیرشان با پرسپولیس تا پیش از مسابقه پنج‌شنبه‌شب، کارنامه ناامیدکننده‌ای از خود به جای گذاشته‌اند؛ به طوری‌که سرخ‌پوشان تبریزی در 10 مسابقه (در لیگ برتر و سوپرجام فوتبال ایران)، 9 بار برابر پرسپولیس مغلوب شده‌اند و تنها یک پیروزی در کارنامه تراکتوری‌ها دیده می‌شود. در طول نزدیک به نیم‌قرن تجربه رویارویی دو تیم، هیچ‌گاه چنین کارنامه از سرخ‌پوشان تبریزی به‌ثبت نرسیده و حالا آن‌ها بعد از پذیرش 3 شکست پیاپی مقابل پرسپولیس در سودای طلسم‌شکنی هستند.

اسکوچیچ می‌خواهد با یک تیر، ۲ نشان را بزند!

سرخ‌پوشان تبریزی آخرین‌بار در دور رفت لیگ بیست‌ودوم توانستند در تهران مقابل تراکتور بردی یک‌گله را به‌دست آورند. آخرین برد تراکتور در تبریز مقابل پرسپولیس هم به دور رفت لیگ نوزدهم باز می‌گردد؛ جایی‌که احسان حاج‌صفی توانست زننده گل برتری سرخ‌پوشان تبریزی باشد. حالا بعد از 1819 روز، تراکتوری‌ها امیدوارند که در نبرد پنج‌شنبه‌شب مقابل پرسپولیس بتوانند بار دیگر این تیم را در تبریز شکست بدهند. جالب آنکه دراگان اسکوچیچ هم در 5 دوئل قبلی‌اش با پرسپولیس (در نقش سرمربی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان)، 5 باخت پیاپی را تجربه کرده و این سرمربی کروات امیدوار است که در دیدار پیش‌رو هم بتواند طلسم تراکتور در تبریز را بشکند و هم اینکه سومین بردش مقابل پرسپولیس در دوران سرمربیگری‌اش در فوتبال ایران را به‌دست آورد.

 


ت ت
کدخبر: 231547 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها