تغییر عجیب از برگزاری دربی تهران؛ سرخابی ها میهمان شدند نه میزبان

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از مکان برگزاری دربی تهران اعلام کرد که دو تیم پرطرفدار ایران متاسفانه از حمایت هواداران در رقابت های خارج خانه برخوردار نمی شوند.

تغییر عجیب از برگزاری دربی تهران؛ سرخابی ها میهمان شدند نه میزبان

به گزارش منیبان،  ستار همدانی در خصوص بازی های استقلال و پرسپولیس در خارج از خانه گفت: متاسفانه دو هفته از لیگ گذشته اما استقلال و پرسپولیس بیرون از خانه بازی می کنند و نمی‌توانند از حمایت حداکثری هواداران خود برخوردار باشند. برای فوتبال ما زشت است که تیم های بزرگ و پر طرفدار فوتبال کشور مان آواره باشند و هر هفته یک شهر بازی کنند. مسئولان باید هرچه زودتر مشکلات ورزشگاه تختی را حل کنند تا حداقل دو تیم بتوانند در این استادیوم بازی کنند.

 

خارجی ها نکونام را امیدوار کردند

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: نکونام برای این فصل چند مهره خوب را به خدمت گرفت. آندونگ و کاکوتا با اینکه زیاد در زمین نبودند اما در همان دقایق امیدوارانه بازی کردند و حالا می توانند در ادامه لیگ بطور کامل به میدان رفته و نقش تعیین کننده داشته باشند .رضاییان و اسلامی هم خوش درخشیدند و نمایش قابل قبولی داشته اند. اعتقاد دارم نکونام مربی با تجربه ای است او با مربیان بزرگی کار کرده و باید از تجربه اش بخوبی استفاده کند .مهره های خوبی در اختیار دارد واگر به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کند قطعا برنده بازی ها خواهد بود و می تواند در پایان فصل بهترین اتفاقات را برای استقلال رقم بزند

 

 


ت ت
کدخبر: 232659 تاریخ انتشار
منبع مهر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها