علیرضا دبیر، من را از کشتی حذف کرد

امروز جلسه هماهنگی کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

علیرضا دبیر، من را از کشتی حذف کرد

به گزارش منیبان،  جلسه هماهنگی کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد. در این جلسه غلامرضا محمدی، پژمان درستکار، محسن سوریان، حسن رنگرز، حمید باوفا سرمربیان رده‌های مختلف تیم‌های ملی، جاسم امیری رئیس انستیتو کشتی و حمید یاری رئیس سازمان لیگ و برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی حضور داشتند.

علیرضا دبیر در این جلسه با اشاره به اهمیت کار تیمی گفت: در کار "من" حذف شود و همه چیز باید ما باشد، کار با مشارکت، همکاری و همدلی پیش می‌رود. کشتی آزاد و فرنگی هم نداریم، همه کشتی هستیم و باید در کنار هم دست به دست هم بدهیم تا مجموعه کشتی کشور موفق باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی بر روی اجرای چرخه تیم ملی پافشاری می‌کند و باید انتخابی برگزار شود تا کشتی گیران قدر دوبنده تیم ملی را بدانند. این موضوع باید در همه رده‌های سنی نهادینه شود. کار فردی و به دنبال دیده شدن بودن را کنار بگذاریم و همه در کنار هم باشیم تا مجموعه کشتی موفق شود.

 


ت ت
کدخبر: 232663 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها