تناقض ها در فوتبال سرمربی اسبق سرخ ها؛ مصاف یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس

روز پنج‌شنبه و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، فولاد باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد. قرمزپوشان اهواز با سرمربی جدید خود یعنی یحیی گل‌محمدی‌ اوضاع خوبی دارند و کسب ۴ امتیاز از ۲ مسابقه را می‌توان به فال نیک گرفت.

تناقض ها در فوتبال سرمربی اسبق سرخ ها؛ مصاف یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس

به گزارش منیبان، 

؛ ایستاده در غبارِ عشق!

۰۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰

مصاف یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس؛ ایستاده در غبارِ عشق!

پرسپولیس

پرسپولیس

۳۰ : ۱۹

فولاد

فولاد

سرمربی فولاد در روز پنج‌شنبه با بخش اعظمی از خاطرات گذشته خود تجدید دیدار می‌کند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، آنا گاوالدا در کتاب من او را دوست داشتم می‌گوید «باید یک بار به‌خاطر همه‌چیز گریه کرد، آن‌قدر که اشک‌ها خشک شوند. باید این تن اندوهگین را چلاند و بعد، دفتر زندگی را ورق زد. به چیز دیگری فکر کرد. باید پاها را حرکت داد و همه‌چیز را از نو شروع کرد». یحیی گل‌محمدی سال‌ها در پرسپولیس حضور داشت و بارها مورد تحسین و به همان اندازه مورد سرزنش قرار گرفت. زمانی‌که گل‌محمدی چمدان خود را بست، با کوله‌باری از غم و اندوه پرسپولیس را ترک کرد و به‌قول معروف تصمیم گرفت فصل جدیدی را در زندگی خود ورق بزند.

وقتی که سوخت توییت‌ها و پست‌های اینستاگرامی علیه یحیی تمام شد، همه به یاد آوردند او مربی کوچکی برای پرسپولیس نبوده و کمترین حق او، برداشتن کلاه از سر، به‌ نشانه احترام است. ذره‌ای احترام برای مردی که چندین جام آورد اما در نهایت بارش بطری بر سر او بیش از بارش عشق و محبت بود. یحیی گل‌محمدی به موقع‌اش ترسو خطاب می‌شد و در برخی مواقع لقب بهترین سرمربی ایران را یدک می‌کشید. شاید همه این تناقض‌ها او را خسته کرد و ترجیح داد شال قرمزش را به دست باد بسپارد تا شاید برگشتی در کار باشد.

تلخ و جان‌سوز

خداحافظی یحیی گل‌محمدی با پرسپولیسی‌ها نه دراماتیک بود و نه دیدنی. همه‌چیز در سکوت انجام شد. نه خبری از تشویق ایسلندی بود و نه جیمی جامپی او را در آغوش کشید. آن موقع خیلی‌ها از رفتن یحیی خوشحال شدند و البته افرادی هم بودند که هنوز اعتقاد داشتند موفقیت پرسپولیس در گروی حضور گل‌محمدی است اما به هر روی سرمربی قهرمان تصمیم خود را گرفت و یک خداحافظی در سکوت ورزشگاه و رسانه‌ها برای او رقم خورد.

آخرین قاب ثبت شده از یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، در پایان نیم‌فصل اول لیگ بیست‌وسوم و دوئل با مس در رفسنجان است. یحیی آن‌طوری که فکرش را می‌کرد با پرسپولیس خداحافظی نکرد و شاید درد این موضوع تا سال‌ها همراه او باشد.

تقابل با عشق قدیمی

روز پنج‌شنبه و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، فولاد باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد. قرمزپوشان اهواز با سرمربی جدید خود یعنی یحیی گل‌محمدی‌ اوضاع خوبی دارند و کسب ۴ امتیاز از ۲ مسابقه را می‌توان به فال نیک گرفت. فولاد با گل‌محمدی هنوز در لیگ بیست‌وچهارم گل نخورده است و قطعا خوان کارلوس گاریدو کار سختی را در پیش دارد. یحیی اکنون پس از سال‌ها، بار دیگر باید برابر تیم محبوب خود قرار بگیرد. باتوجه به اینکه یحیی گل‌محمدی سابقه نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارد، جذابیت این بازیکن دوچندان می‌شود و تماشای آن خالی از لطف نیست.

این دیدار اما تنها برای سرمربی فولاد محلی برای تجدید خاطرات نیست چراکه علی نعمتی هم در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم به فولاد پیوست. نعمتی حتی سابقه گلزنی در داربی را دارد و اکنون باید برابر پرسپولیس قرار بگیرد. باید منتظر ماند و دید کدام کفه ترازو سنگینی می‌کند و آیا یحیی سربلند از زمین خارج می‌شود و باعث دلتنگی هواداران پرسپولیس می‌شود یا این گاریدو خواهد بود که اولین ۳ امتیاز فصل را به‌دست می‌آورد.

 


ت ت
کدخبر: 232833 تاریخ انتشار
منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها