صحنه های مشکوک تقابل سرخ ها با فولاد؛ ناگفته های گل محمدی درباره پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی صحبت‌های مهمی در مورد تقابل با پرسپولیس و صحنه‌های مشکوک بازی با این تیم انجام داد.

صحنه های مشکوک تقابل سرخ ها با فولاد؛ ناگفته های گل محمدی درباره پرسپولیس

به گزارش منیبان، یحیی گل‌محمدی؛ سرمربی فولاد خوزستان بعد از شکست مقابل پرسپولیس، در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: فوتبال خوبی را ارائه کردیم و نتیجه‌ای نبود که مستحقش باشیم. می‌توانستیم حتی بازی را ببریم. از موقعیت‌های‌مان خیلی راحت گذشتیم. اگر باتجربه‌تر بودیم و قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم بازی را می‌بردیم.

* پرسپولیس دنبال قهرمانی است

او در مورد پرسپولیس گفت: تیم حریف باتجربه است و دنبال قهرمانی است. قطعا سه امتیاز برای‌شان خیلی مهم بود با حضور هواداران‌شان. امروز از بچه‌های ما شاهد یک بازی شجاعانه بودیم و جا دارد از آنها تشکر کنم. تنها مشکلی که بود، قدردان موقعیت‌ها نبودند وگرنه از نظر فوتبالی تیم ما نمی‌گویم بهتر بازی کرد ولی خوب بازی کرد.

* در صحنه گل‌ها تمرکز نداشتیم

یحیی در مورد گل‌های پرسپولیس گفت: روند بازی متاسفانه طوری شد که حریف از ضدحملاتش خوب استفاده کرد و در یک اوت دستی که تمرکز خوبی در جایگیری نداشتیم، ضربه خوردیم. گل راحتی خوردیم و این بحث آزاردهنده است که روی توپ ساده گل اول را دریافت کردیم. در ادامه هم باتوجه به اینکه عقب بودیم نتوانستیم فشار لازم را زمانی که حریف توپ داشت، داشته باشیم و توانستند گل دوم را بزنند. در هر صورت به پرسپولیس تبریک می‌گویم و همچنین به بازیکنانش بابت بازی خوب‌شان. باید درس خوبی از این بازی بگیریم تا برای بازی‌های بعدی با تمرکز بیشتری آماده شویم.

* فولاد در سال‌های پیش شرایط خوبی نداشته

یحیی درباره این که این فولاد چه اندازه با تیم مدنظر او فاصله دارد گفت: با توجه به اتفاقات و موقعیتی که فولاد در چند سال گذشته داشته است، متأسفانه از آن شرایط آرمانی به دور بوده و وضعیت سختی را پشت سر گذاشته است. ما سعی کردیم بازیکنانی که می‌گیریم دونده و تاکتیک‌پذیر باشند. تغییرات زیاد برای هر تیمی تبعاتی دارد، ولی در سه هفته گذشته تیم ما لیاقت خود را نشان داده است. فقط باید از فرصت‌های به وجود آمده بهتر استفاده کنیم. بازیکنان ما اگر بیش‌تر تلاش کنند و تمرکز داشته باشند می‌توانیم تیم بهتری باشیم.

* از هواداران پرسپولیس ممنونم

گل‌محمدی درباره تشویق هواداران پرسپولیس قبل از بازی عنوان کرد: در هر صورت من از همه ممنون هستم، خاطرات خوب و شیرین زیادی با آن‌ها داشتم. جا دارد که از هواداران فولاد هم تشکر کنم که راه زیادی را برای حمایت از تیم ما آمدند.

2075025

* داور وسط می‌توانست خطای ریگی را تشخیص دهد

سرمربی فولاد در مورد اینکه تصاویر درست در بازبینی صحنه به داور نشان داده نشد و ریگی باید اخراج می‌شد یا نه گفت: همه ما می‌دانیم سیستم VAR که در لیگ ایران استفاده می‌شود سیستمی نیست که شرایط را برای داوران بهتر کند، بیشتر باعث می‌شود وقت بازی تلف شود و بازی‌ها را از تب و تاب می‌اندازد. در آن صحنه‌ای هم که داور کارت زرد داد، به نظرم بازیکن ما مصدوم شد و خیلی واضح بود و برخورد قطعا انجام شده بود. اینکه نتوانستند تشخیص دهند به نظر من برمی‌گردد به ضعف VAR. فکر می‌کنم داوران وسط این صحنه‌ها را خیلی بهتر از VAR که الان وجود دارد، تشخیص می‌دهند.

* این ویدیو چک است نه وی‌ای‌آر!

او درباره این که VAR بیش‌تر موجب شده تا در فوتبال ایران حرف و حدیث شکل بگیرد، گفت: حس می‌کنم تکنولوژی وی‌ای‌آر نداریم و بیشتر ویدیو چک است که صحنه‌ها را بزرگتر و با کیفیت بدتر نشان می‌دهند. این کار داوران را سخت‌تر می‌کند. امکانات وی‌ای‌آر باید بهتر باشد. تشخیص را قرار بود راحت‌تر کند ولی به نظرم سخت‌تر کرده است. همان کیفیت تصویر را می‌خواهند زوم کنند و بدتر می‌شود. این وی‌ای‌آر فقط خط آفساید را پوشش می‌دهد و درگیری‌ها و حتس صحنه قبل‌ترش که روی بازیکن ما افتاد، از بیرون خطا تشخیص دادیم. شرایط تشخیص را برای داور مهیا نمی‌کند.

* در فولاد خوشحال هستم

او در مورد جوی که در فولاد تجربه می‌کند گفت: در این تیم واقعا خوشحالم. یک‌سری مشکلاتی هست که نمی‌خواهم صحبت کنم ولی شرایط می‌تواند بهتر شود. این تیم مشکلات زیادی داشته و باید زمان بدهیم که امکانات بیشتری فراهم کنیم و هم از لحاظ فنی پیشرفت کنیم.

* ده سال دیگر دوباره این حرف‌ها را نگوییم

یحیی در مورد مشکلات زیرساختی ورزشگاه‌ها در ایران گفت: امکاناتی که الان وجود دارد در یک دو سال پیش به وجود نیامده و کار زیربنایی است و باید از سال‌های قبل به آن فکر می‌کردیم. باید در فوتبال حرفه‌ای امکانات ما هم حرفه‌ای شود. بدون تعارف پول خوبی در فوتبال هست اما امکانات و زیرساخت‌ها در شان آن نیست و به آن فکر نشده است. الان به این روز افتادیم که تیم‌ها باید به شهرهای دیگر بروند و بازی کنند.

اتفاقاتی مثل بازی دیروز استقلال رخ می‌دهد و تیم‌ها دچار حاشیه می‌شوند. امیدوارم الان فکر چند سال دیگر باشیم و ۱۰ سال دیگر این حرف‌ها را نزنیم و بگوییم هیچ اتفاقی نیفتاد. آقای وزیر ورزش هم صحبت‌های امیدوارکننده‌ای در مورد ساخت ورزشگاه زدند و صحبت‌ها امیدوارکننده است.

* احضار به کمیته اخلاق

او در مورد احضارش به کمیته اخلاق گفت: متاسفانه این شرایط هست. (اشاره می‌شود که سوال از بازی بپرسند و یحیی بیشتر توضیح نمی‌دهد)

* دو تیم هم‌خانواده نبودند!

سرمربی فولاد درباره این که دو تیمی که امشب مقابل هم بازی کردند، هم‌خانواده بودند و تقابل خاصی میان او و پرسپولیس وجود داشت گفت: دو تیم متفاوت بودند و اینجوری نیست که بخواهیم فکر کنیم از یک خانواده هستیم. همچین چیزی نیست. دو تیم متفاوت بودیم و هر دو تیم انگیزه برد داشتند و تقابلی بین دو تیم لیگ برتر بود.

* قرار نبود هواداران پرسپولیس آنجا بنشینند

گل‌محمدی در مورد درخواست هواداران برای متوقف کردن بازی و تاخیر در شروع مسابقه گفت: مورد خاصی و شرایط خاصی نبود. با تصمیمی که برای جایگاه تماشاگران گرفته شد اگر اتفاقی رخ می‌داد باعث درگیری و حاشیه می‌شد. قرار نبود آنجا هواداران پرسپولیس باشند. با توجه به استقبالی که از بازی شد این اتفاق افتاد. اگر تصمیمی برای جایگاه تماشاگران گرفته می‌شود باید انجام شود و به نظرم این تداخل می‌توانست باعث درگیری شود که خوشبختانه حل شد.

 


ت ت
کدخبر: 233340 تاریخ انتشار
منبع ورزش سه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها