با سعید مهری بمب پرسپولیس آشنا شوید

​سعید مهری با توجه به جوانی و توانایی‌هایش در میانه زمین، مورد توجه فوتبال‌دوستان و مربیان قرار گرفته و آینده خوبی برای او در سطح فوتبال ایران پیش‌بینی می‌شود.

با سعید مهری بمب پرسپولیس آشنا شوید

به گزارش منیبان، سعید مهری یک بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست هافبک بازی می‌کند. او در ۲۶ فروردین ۱۳۷۵ (۱۵ آوریل ۱۹۹۶) در تبریز به دنیا آمد و فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم ماشین‌سازی تبریز آغاز کرد.

مهری پس از نمایش‌های خوب در این تیم، به تیم تراکتور تبریز پیوست و در آنجا به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی شناخته شد.

در سال ۱۳۹۹ (۲۰۲۱ میلادی)، سعید مهری به باشگاه استقلال تهران منتقل شد و توانست جایگاه خود را در این تیم تثبیت کند.

او به عنوان یک هافبک دفاعی یا مرکزی توانایی‌های زیادی در قطع توپ و ایجاد فرصت‌های حمله دارد و در جریان بازی‌ها برای تیم خود نقش مهمی ایفا می‌کند.

ورزش۳ نوشت:  پرسپولیس دو جای خالی در لیست کنونی خود دارد و با نظر خوان کارلوس گاریدو به دنبال جذب نفرات در پست‌های وینگر و مهاجم برای آن است. طبق این شرایط آنها قادر خواهند بود یکی از این دو سهمیه را به بازیکن خارجی اختصاص دهند.

اما در آخرین ساعات امشب خبری عجیب از باشگاه پرسپولیس به گوش رسید که گمانه‌زنی درباره احتمال خروج یکی از بازیکنان کنونی تیم را افزایش داد. در این رابطه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد نام سینا اسدبیگی را از لیست خود خارج کند.

ماجرا اما جایی جالب‌تر می‌شود که تکمیل این خبر با گمانه‌زنی جدی‌تر دیگری همراه شد؛ باشگاه پرسپولیس طی مذاکرات ابتدایی با سعید مهری، هافبک اسبق استقلال که فصل گذشته در جدایی ناگهانی راهی لیگ قبرس شده بود تا کار را در کنار ریکاردو ساپینتو دنبال کند، وارد مذاکره جدی شد.


ت ت
کدخبر: 234059 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها