شروط پرسپولیسی شدن سعید مهری؛ توافق سرخ ها با هافبک سابق تیم استقلال

باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با هافبک سابق تیم استقلال داشته و به توافقاتی در این زمینه رسیده است اما شرایطی برای پیوستن این بازیکن به تیم باید مهیا شود تا به سرخ ها بپیوندد.

شروط پرسپولیسی شدن سعید مهری؛ توافق سرخ ها با هافبک سابق تیم استقلال

به گزارش منیبان، در روزهای اخیر خبری مبنی بر مذاکره تیم پرسپولیس با سعید مهری هافبک سابق تیم استقلال و بازیکن فصل گذشته آپوئل قبرس منتشر شده بود و گفته می شد باشگاه پرسپولیس با این بازیکن به توافقاتی نیز دست یافته است. اما با توجه به اینکه لیست تیم پرسپولیس پر است و برای وارد کردن نام سعید مهری باید یک بازیکن از لیست خارج شود، به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه تصمیم دارند نام سینا اسدبیگی را از لیست خود خارج کنند و سعید مهری را به لیست خود اضافه کنند. گفتنی است در صورتی که سینا اسدبیگی از لیست تیم پرسپولیس کنار گذاشته شود از سعید مهری به عنوان بازیکن جدید پرسپولیس رونمایی خواهد شد.

همچنین این گمان وجود دارد که پرسپولیس برای جذب مهری یا باید مجوز رفتن اورونوف به لیست زیر ۲۵ ساله‌ها را بگیرد و یا اینکه یک بازیکن را از لیست خارج کند. مهری و باشگاه پرسپولیس بر سر همه جزئیات به توافق رسیدند و به محض خالی شدن لیست باشگاه پرسپولیس از این بازیکن رونمایی خواهد کرد. قرارداد مهری دو ساله خواهد بود که قابلیت تمدید برای سال سوم هم وجود دارد. همچنین مبلغ قرارداد مهری برای سال اول چیزی در حدود ۲۰ میلیارد خواهد بود. 

منبع: خبر ورزشی

 


ت ت
کدخبر: 234913 تاریخ انتشار
منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها